Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@08:58:51 GMT

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند : باید با تمرکز بازی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۶۳۵۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکزاصفهان ؛ سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی پنج بر چهار تیمش مقابل آذرخش گفت: هر دو تیم بازی خوبی هر دو تیم ارائه کردند و همه اتفاقات بازی را تمرین کرده بودیم اما اسیر بازی خوب حریف در 8 دقیقه پایانی شدیم که این مشکل به من مربوط می شود نه تیم.
رضا لک افزود: به خاطر زدن پنج گل ما بازی را تمام شده دانستیم و خیلی زود به هوای بازی هفته بعد مقابل مس سونگون از خود مراقبت کردیم و همین موضوع تمرکز تیم را از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بازی هفته بعد تیمش مقابل مس سونگون گفت: بواسطه تغییرات لیگ امسال و برگزاری پلی آف سه امتیاز بازی آذرخش با سه امتیاز دیدار با مس تفاوتی ندارد اما وجود بازیکنان ملی پوش در هر دو تیم جذابیت و حساسیت این دیدار را زیاد کرده است.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس هم بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند گفت: بهم ریختگی و جوانی بازیکنان موجبات شکست تیم را فراهم کرد.
عباس روزپیکر افزود: تیم ما نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست از موقعیت های خود در نیمه اول به خوبی استفاده کند و در ادامه تسلیم بازی خوب حریف شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان مصاحبه سرمربیان گیتی پسند فوتسال آذرخش بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند