Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:51:25 GMT

شغلی عجیب در یونان +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۶۴۲۲

شغلی عجیب در یونان +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یونان و جزیره‌ی سیروس (Syros) روحانیان کلیسا درخواستی برای استخدام یک نگهدارنده‌ی گربه داده‌اند؛ این شغل یک فرصت هیجان‌انگیز برای عاشقان گربه است. وظیفه پرستار استخدام شده این است که از 55 گربه به صورت همزمان و همه روزه نگهداری کند؛ هرچند علاقه‌مندان به این شغل باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان باید مسئول، قابل اعتماد، و از لحاظ روانی بتوانند با گربه‌ها ارتباط برقرار کنند. همچنین  باید توانایی نگهداری و غذادادن به 55 گربه را داشته باشند و در صورت نیاز برای گربه‌ها آواز بخوانند و آنها را نوازش کنند. گفتنی است؛ باید سنشان نیز بالای 45 سال باشد.

این شغل، پردردسر به نظر می‌رسد و تنها افرادی از پس آن برمی‌آیند که به‌راستی به گربه‌ها علاقه‌مند باشند؛ البته در نظر داشته باشید که برای این پرستار گربه مزایایی هم در نظر گرفته شده است. هر کسی که این شغل را به‌دست بیاورد می‌تواند به صورت کاملا رایگان در جزیره‌ی سیروس زندگی کند و همواره از چشم‌انداز دریای اژه لذت ببرد.

جالب است بدانید که این آگهی استخدام 29000 بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است. مزایای این شغل که بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است؛ رایگان بودن امکانات رفاهی و همراهی همیشگی گربه‌ها است. تمام مزایای در نظر گرفته از سوی کارفرمایان تنها برای ایجاد حس آرامش و راحتی برای گربه‌هاست به گونه‌ای که کل جزیره را حیاط خانه خود بدانند.

حقوق این شغل هنوز مشخص نیست اما از آن به عنوان حرفه‌ای نیمه وقت یاد شده است و 4 ساعت کار را برای آن کافی می‌دانند. جالب است بدانید که تا به حال صدها نفر برای درخواست این شغل اقدام کرده‌اند و تا آخر ماه مشخص می‌شود که چه کسی برای عجیب‌ترین شغل دنیا انتخاب شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهدۀ پلنگ ایرانی در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، علی سالاروند، امشب، با اشاره به ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شدۀ سفیدکوه، گفت: مشاهدۀ این گونه ارزشمند در لرستان تأیید شده‌است.

او با بیان اینکه حضور پلنگ برای سایر گونه‌ها جنبۀ حمایتی دارد، اضافه کرد: مشاهدۀ پلنگ در یک زیست‌بوم نشان‌دهندۀ پویایی و تکمیل زنجیرۀ غذایی زیستگاه‌ است.

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست لرستان با تقدیر از خدمات محیط‌بانان، بیان کرد: هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتقای امنیت، افزایش مشاهدۀ تعداد گونه‌های حیات‌وحش طی دو سال اخیر را به‌دنبال دارد.

او با اعلام اینکه تعداد گربه‌سانان ایران به هشت گونه کاهش یافته‌است، تأکید کرد: پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه‌گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده‌است.

سالاروند خاطرنشان کرد: سه مورد پلنگ ایرانی سال گذشته در زیستگاه‌های لرستان مشاهده و ثبت شده‌است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | گزارش جالب یک فرش‌فروش خوش‌ذوق از بررسی کیفیت فرش توسط دو گربه!
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد