Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: سی و و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان در یزد آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان از امروز (10شهریور)در سینما تک یزد آغاز بکار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره امروزساعت 18 با اکران فیلم شازده کوچولو شروع خواهد شد و در این جشنواره که تا 14 شهریورماه ادامه دارد 9 فیلم اکران می شود.

وی نام فیلم های این دوره از جشنواره را ؛ شازده کوچولو، اردک لی، لکنت، سوم شخص غایب، ضربه فنی، پرنس طلسم شده، مرغ فلفلی، آهوی پیشونی سفید و قهرمان کوچک اعلام کرد.

جوادیان زاده تصریح کرد: آثاری از کارگردانان؛ فرانسه، کانادا، بلژیک و آمریکا در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان حضور دارد.

به گفته وی فیلم « لکنت» اثر محمد رضا حاجی غلامی هنرمند سینمایی یزد در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان حضور دارد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استان همدان غدیر خم هفته دولت اینفوگرافی حسن روحانی استیضاح اردبیل جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک