Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از خبرگزاری شین هوا از بروکسل ،کمیسیون اروپا تدابیر دفاع تجاری خود در مورد صفحات خورشیدی چینی را تمدید نمی کند. 
کمیسیون اروپا روز جمعه از تصمیم خود  در مورد تمدید نکردن تدابیر دفاع تجاری در مورد صفحات خورشیدی وارد شده از  چین خبر داد. 
این تصیمیم پس از آن اتخاذ شد که تقاضای صنایع اتحادیه اروپا برای تحقیق  در مورد انقضای این تدابیر رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تدابیر ضد دامپینگ و ضد یارانه ای اروپا در مورد صفحات خورشیدی وارد شده از چین که به مدت پنج سال اجرایی شدند از  نیمه شب دوشنبه سوم سپتامبر منقضی خواهند شد. 
اتحادیه اروپا از دسامبر سال دوهزار و سیزده  اجرای این تدابیر را برای دوره ای دو ساله آغاز کرد. این اقدامات در ماه مارس سال دوهزار و هفده برای دوره ای هجده ماهه و با هدف یافتن توازن میان منافع مصرف کننده، وارد کننده و تولید کننده اروپایی صفحات خورشیدی تمدید شد. 
کمیسیون اروپا مشاهده کرد که اوضاع بازار به اندازه کافی برای توجیه تمدید هجده ماهه این تدابیر  تغییر نکرده است. از همین رو کمیسیون اروپا تقاضای تحقیق در این باره که از سوی صنایع اروپایی مطرح شده بود رد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجاري صفحات خورشیدی چيني تمديد کميسيون اروپا توازن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند