Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه استقلال چوب کم کاری و اشتباهات مدیریت قبلی خورد را خورد گفت:استقلال در مالکیت و بازپس گیری توپ از تیم حریف موفق نبودند و السد یک سرو گردن از استقلال بالاتر بود.

مجید نامجومطلق، پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبستان با بیان اینکه بازی استقلال در برابر تیم السد بازی خوبی نبود، گفت: تیم استقلال بازی خوبی به نمایش نگذاشت،امیدواریم در بازی برگشت،بازی بهتری ارایه دهد تا شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال از کیفیت لازم برخوردار نبودند، بیان کرد: ولی تیم السد بسیار قدرتمند بود. بازیکنان بزرگ و خوبی در تیم داشتند و در شان تیم شان هم بازی کردند.

 

نامجومطلق با اشاره به اینکه بازیکنان جوان تیم استقلال تحت تاثیر اسم و رسم بازیکنان حریف قرار گرفتند، افزود: این شرایط باعث شد استقلال عملکرد مثبتی در برابر تیم حریف نداشته باشد لذا نتوانستند در مقابل آنها خوب ظاهر شوند.

 

شرایط مالی تیم استقلال قابل قیاس با تیم السد نیست

این پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به تفاوت این تیم با السد قطر تصریح کرد: شرایط مالی تیم استقلال قابل قیاس با بازیکنان تیم السد قطر نیست به عنوان مثال ما در خرید بازیکنان نهایت بتوانیم 100 هزار دلار هزینه کنیم ولی تیم السد برای خرید هر بازیکنی تا یک میلیون دلار هم هزینه می کند، بنابراین شرایط مالی و امکانات ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با این تیم نیست ولی امیدواریم روزی تیم های ما نیز به سطح امکانات آنها برسند.

 

وی با بیان اینکه یکی از دلایل مهم شکست استقلال،مدیریت قبلی این تیم است، تصریح کرد: مدیریت قبلی نه تنها نتوانست تیم استقلال را تقویت و حمایت کند بلکه نتوانست بازیکنان فصل گذشته تیم را هم جذب کند؛ اینها مشکلاتی بود که در زمین خود را نشان دادند.

 

نامجومطلق با بیان اینکه خط هافبک استقلال به هیچ عنوان نتوانست در برابر خط هافبک پیر ولی باتجربه تیم السد خوب ظاهر شود، افزود: حتی خط دفاعی استقلال نیز بسیار متزلزل و ناهماهنگ بود و از نظر بدنی هم تیم السد بسیار قوی و به مراتب بهتر از استقلال دویدند و بازی کردند.

 

استقلال چوب کم کاری و اشتباهات مدیریت قبلی را خورد

وی با بیان اینکه تیم السد در فاز دفاعی بسیار پرتعداد ظاهر می شدند، افزود: همچنین در ضد حملات هم پرتعداد به سمت دروازه استقلال حمله می کردند که این امر بیانگر شرایط بدنی خوب این تیم نسبت به تیم استقلال بود. در مجموع تیم استقلال چوب کم کاری و اشتباهات مدیریت قبلی را خورد که در بدترین زمان ممکن تیم را تنها گذاشتند و شرایط سختی را برای آنهارقم زدند.

 

این پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه بازیکنان استقلال از لحاظ ذهنی آمادگی مسابقه با تیم السد قطر را نداشتند، اظهار کرد: این امر باعث اشتباهات فردی بازیکنان تیم در زمین شده بود.

 

نامجومطلق اظهار کرد: طبیعی است تیمی که خوب بازی نکند بازیکنان هم خواه ناخواه به آن سمت پیش می روند. ما بازیکن باتجربه ای نداشتیم که بتواند تیم را از این شرایط خارج کند. بیشتر بازیکنان استقلال جوان و بی تجربه بودند که تحت تاثیر اسم و رسم بازیکنان السد قرار گرفته بودند.

 

وی با بیان اینکه تیم استقلال از لحاظ فنی در این بازی حرفی برای گفتن نداشت، افزود: گل استقلال هم تکنیکی و حرفه ای نبود بلکه به دلیل یک اتفاق نادر و غیر منتظره بود.

 

تعویض های شفر خوب نبود

وی با اشاره به تعویض های شفر تصریح کرد:ترکیب اولیه آقای شفر با توجه به موضوعیت تیم استقلال ترکیب خوبی بود ولی متاسفانه تعویض هایی که در نیمه دوم انجام دادند اصلا تعویض های خوبی نبودند.تعویض ها باید در جهت بهبود شرایط فنی صورت بگیرد ولی استقلال با هر تعویضی شرایط فنی بدتری پیدا می کرد، متأسفانه هر بازیکنی که تعویض شد، نتوانست جایگزین خوبی برای بازیکنان اصلی تیم شود.

 

نامجو مطلق با اشاره به پیش بینی خود در خصوص بازی برگشت تیم استقلال با السد خاطرنشان کرد: با توجه به نتیجه تیم استقلال در برابر السد این تیم با مشکلات زیادی در بازی برگشت مواجه است ،چون استقلال بازی را 3 بر یک واگذار کرده و بازیکنان هم از لحاظ روحی و روانی نسبت به تیم حریف عقب تر هستند لذا در بازی برگشت بازی سختی را در پیش خواهند داشت.

 

گرمای قطر برای استقلال مشکل ساز است

این پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه گرمای بیش از اندازه قطر از دیگر دلایل شرایط نامناسب برای استقلال است، افزود: استقلال باید در بازی برگشت، تهاجمی  عمل کند و بیشترین تلاش را برای گل زدن داشته باشد لذا با توجه به بازیکنان تیم السد ،استقلال در ضد حملات با مشکل روبرو خواهد شد.

 

وی با اشاره به پیروزی یا عدم پیروزی شفر در بازی برگشت تصریح کرد: دو موضوع در این رابطه وجود دارد، یک بحث این است که بازیکنان السد قابلیت فنی دارند، چون یک زمانی است برنامه ریزی مربی جواب می دهد و امیدی برای پیروزی وجود دارد ولی زمان دیگری است که شما از لحاظ تعداد بازیکنان حرفه ای و با کیفیت محدودیت دارید، وقتی شرایط و مهارت فنی بازیکنان به یک اندازه و مشخص است ،دیگر کاری از دست مربی برنمی آید یعنی تمام توانایی بازیکنان در همین ها هستند و دست و بال مربی بسته است، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

وی با بیان اینکه خط هافبک و فوروارد تیم السد ،هماهنگ بوده و سرعت بالایی داشتند، افزود: آنها حتی به خوبی همدیگر را پیدا می کردند و یک هماهنگی و هارمونی بسیار عالی در تیم شان دیده می شد، چیزی که اصلا در تیم استقلال وجود نداشت به طوری که بازیکنان هافبک ما کاملا اسیر هافبک تیم حریف شده بودند و این مسایل در روند و جریان بازی بسیار تاثیرگذار بود.

 

استقلال در مالکیت و بازپس گیری توپ از تیم حریف موفق نبودند

نامجومطلق با بیان اینکه بازیکنان استقلال در مالکیت ،پرس و بازپس گیری توپ از تیم حریف موفق نبودند، تصریح کرد: بازیکنان تیم قطر هر کاری که می توانستند در زمین انجام دادند به خوبی هم از دفاع و هم از خط فوروادرشان حمایت می کردند این نشان می دهد تیم السد از قدرت و توان بالایی برخوردار بوده و یک سر و گردن از تیم استقلال بالاتر است.

 

این پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه ما باید واقعیت ها را بپذیریم و دنبال بهانه تراشی نباشیم، افزود: ما باید بپذیریم، تیم السد از لحاظ حرفه ای و تکنیک از ما بهتر بود و حال باید به دنبال راهکارهای لازم برای کاهش این فاصله در بازی برگشت باشیم.

 

وی با اشاره به عملکرد مهدی رحمتی اظهار کرد: وقتی بازیکنان تیم استقلال اجازه پیشروی تیم حریف تا سه قدمی دروازه را می دهند رحمتی چه تقصیری دارد.

 

شانس آوردیم بیشتر از سه گل نخوردیم

وی با بیان اینکه رحمتی در گل های استقلال هیچ تقصیری نداشت، تصریح کرد: ولی رحمتی می توانست به عنوان کاپیتان با توجه به تجربه بالایی که داشت از لحاظ روحی و روانی بازیکنان تقویت کند ولی متاسفانه به قدری تیم از لحاظ فنی بهم ریخته بود که چنین اتفاقی رخ نداد ،حتی شانس با ما یار بود که بیشتر از سه گل، گل دیگری دریافت نکردیم.

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استان همدان غدیر خم هفته دولت اینفوگرافی حسن روحانی اردبیل روحانی استقلال و السد نامجو مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام