Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:52:31 GMT

حضور ۱۳ اثر ایرانی در جشنواره فیلم های «یاری»

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۶۹۶۷

حضور ۱۳ اثر ایرانی در جشنواره فیلم های «یاری»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فیلم کوتاه، جشنواره «یاری» که همه ساله درآمد حاصل از فروش بلیت فیلم‌های حاضر در جشنواره را برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست ایرانی صرف می‌کند، در این دوره میزبان ۱۳ فیلم ایرانی است.

«مثل بچه آدم» آرین وزیردفتری، «حیوان» بهمن و بهرام ارک، «آریو والیبال» محمد بخشی، «شخصی» سونیا حداد، «پاسپورت» مهران همت زاده و «بوق ممتد» قصیده گلمکانی در بخش فیلم‌های کوتاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب فیلم‌های کوتاه جشنواره را مرضیه ریاحی سردبیر «پایگاه خبری فیلم کوتاه» برعهده دارد.

در بخش فیلم‌های بلند «سد معبر» محسن قرایی، «اسرافیل» آیدا پناهنده، «در وجه حامل» و «مرداد» بهمن کامیار، «ماجان» رحمان سیفی‌آزاد، ‌ «روز دروغ» یعقوب کشاورز و «آهوی پیشونی سفید» سید جواد هاشمی حضور دارند.

علیرضا مجلل، رضا باقر، مینا آذریان، سعید شریفیان و میکاییل هیلین آثار منتخب جشنواره را داوری می‌کنند و در نهایت ۲ تندیس بهترین فیلم کوتاه و بهترین فیلم سینمایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

پژمان بازغی سفیر انجمن یاری در مراسم افتتاحیه این دوره حضور خواهد داشت و محسن کیایی، سیدجواد هاشمی و بهمن کامیار مهمان‌های ویژه جشنواره هستند.

هجدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» به مدیریت شیدا شفیعی با همکاری و حمایت خبری «پایگاه خبری فیلم کوتاه» در روزهای ۲۲ و ۲۳ سپتامبر در شهر استکهلم سوئد برگزار می‌شود.

کد خبر 4390436 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم کوتاه مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان کنسرت موسیقی سینمای مستند جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک فیلم کوتاه سریال ایرانی تئاتر عروسکی مرضیه برومند برنامه تلویزیونی سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد