Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@19:10:59 GMT

اولین گل کاوه رضایی برای اف سی بروژ بلژیک (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۷۲۷۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، رقابت‌های هفته ششم ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۲۳ جمعه شب و با انجام یک مسابقه آغاز شد و طی آن تیم کلاب بروژ که کاوه رضایی را برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب داشت، در رگنبوگ استادیوم مهمان زولته وارگم رده نهمی بود.

گل به خودی فلوریان تاردیو، کلاب بروژ را در دقیقه سوم مسابقه پیش انداخت ولی در دقیقه ۲۶ کاوه رضایی که دومین بازی خود بعد از پیوستن به تیم جدیدش را انجام می‌داد، از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین گل کاوه رضایی برای تیم جدیدش بود.

 

حجم ویدئو: 6.11M | زمان ویدئو: 00:00:59 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاوه رضایی لیگ بلژیک بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه