Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «لانا دل ری»، خواننده جهانی پاپ شامگاه جمعه از لغو کنسرت خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

او در صفحه توییتری در توجیه این تصمیم خود نوشت از آنجایی که نمی‌تواند کنسرت خود را برای طرفداران فلسطینی خود اجرا کند، از این رو هرگز برای طرفداران اسرائیلی خود نیز اجرا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب‌سایت خبری «عرب ۴۸» نوشت که این خواننده پاپ تحت فشارهای «کمپین تحریم رژیم صهیونیستی» و حامیان مسئله فلسطین مجبور به لغو کنسرت خود در نزدیکی رود اردن شده است.

خانم «الیزابت وولریج گرنت» که بیشتر با نام هنری لانا دل ری معروف شده، در حالی برنامه خود را در فلسطین اشغالی لغو می‌کند که پیشتر گفته بود «هرگز» آن را لغو نخواهد کرد.

پیش از این نیز هنرمندان و خواننده‌های زیادی بنا به درخواست کمپین تحریم رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را در فلسطین اشغالی لغو کرده و یا از حضور در آنجا صرف نظر کرده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

خواننده مشهور پاپ، کنسرت خود را در سرزمین‌های اشغالی لغو کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها خواندنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

منابع خبری گزارش دادند که هیاتی از مصر فردا به سرزمین‌های اشغالی می‌رود.

به گزارش ایسنا، اسکای نیوز عربی گزارش داد که هیاتی از مصر فردا(جمعه) در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز این خبر را تایید کرده‌اند.

پیش از این آمریکا و ۱۷ کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای صهیونیست به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

 کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام