Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:33:48 GMT

واکنش علنی عضو شورای بوشهر به منفعت طلبی اصلاح طلبان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۹۳۰۷

واکنش علنی عضو شورای بوشهر به منفعت طلبی اصلاح طلبان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر در توئیتر خود نسبت به فشار اصلاح طلبان به شورای شهر واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ کیوان هاشم زاده در توئیت خود نوشت: یکسال عقب ماندن بوشهر؛ نتیجه انتخاب های اشتباه و فشارهای بی مورد اصلاح طلبان بوشهر به شورای شهر است.
این عضو شورا ادامه داده است: امیدوارم شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان فشارها را بر شورای شهر کم کند تا حق مردم بیش از این پایمال نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینبار در برابر منفعت طلبی این افراد سکوت نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپاس، عدم توانایی شورای بوشهر برای انتخاب شهردار بوشهر اعتراض های زیادی را برانگیخته است و باعث شده است زمزمه های انحلال شورا به گوش برسد.

 صحبت های این عضو شورا در حالی مطرح می شود که اصلاح طلبان برای انتخابات پیش روی مجلس حساب ویژه ای برای جمع آوری آرای مرکز استان دارند و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای بکار گماردن شهردار همسو انجام می دهند.

ضرر این منفعت طلبی تنها به چشم مردم می رود و این گروه سیاسی باید در قبال این فشارها و عدم انتخاب شهردار پاسخگو باشد./انتهای پیام


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود

ایسنا/لرستان شهردار تیتکان با بیان اینکه ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود گفت: شهرداری در شهرهای کوچک درآمد پایداری ندارند و این یکی از موضوعاتی است که دست ما را برای انجام کارها بسته است.

زینب آذرخوش امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای کوچک دارای زیرساخت‌های گردشگری هستند و ضرورت دارد برای ارتقای آن تسهیلات مناسبی را به شهرداری‌های کوچک تخصیص داده شود.

شهردار تیتکان بیان کرد: گردشگری صنعتی پول‌ساز است و رونق گرفتن آن در شهرهای کوچک منجر به ارزآوری در این شهرها خواهد شد.

شهردار تیتکان عنوان کرد: ضرورت دارد تسهیلات به شهرهای کوچک داده شود تا موضوع گردشگری و بوم‌گردی در آن‌ها پایدار بماند.

وی افزود: سهمیه قیر شهرداری تیتکان اینقدر کم بود که از گرفتن آن صرف‌نظر کردیم چرا که هزینه حمل و نقل آن به صرفه نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!