Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی  در حاشیه بازدید  از بام خرم آبادبه خبرنگاران ،اظهار کرد: بام یک استعداد و یک پتانسیل بسیار مهم در شهر خرم آباد است که علی رغم هزینه های زیاد، تا کنون از آن بهره لازم را نبرده ایم.

او با اشاره به اینکه با یک‌ مشاور توافقات لازم را انجام داده ایم ،تصریح کرد:طرح مطالعاتی بام هفته آینده با محوریت طرحهای تفریحی،اقتصادی، منابع طبیعی و زیست محیطی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی بیان کرد: بعد از ارائه طرح مطالعاتی بام توسط مشاور و پس از  بررسی آن ، اقدام به فراخوان سرمایه گذار در راستای احداث یک شهربازی مدرن در خرم آباد می کنیم.

او با اشاره به منابع مالی  در ساخت این پروژه نیزگفت : احداث شهربازی مدرن در حدود 8 میلیارد اعتبار نیاز دارد که حدود 50 درصد اعتبارات مهیا است.

به گفته خادمی  2 نقطه در بام خرم آباد شناسایی شده که البته مشکلاتی برای ایجاد شهربازی دارند که به شرط رفع مشکل،احداث شهربازی در بام صورت می گیرد.

خادمی  در خصوص وضعیت باغ وحش خرم آبادنیز یادآورشد: متاسفانه کار بدون مطالعات قبلی صورت گرفته و برنامه خاصی برای آن وجود نداشته است و باید مسئله بهداشت و تغذیه حیوانات رعایت شود که در صدد حل این مشکل هستیم.

او همچنین در خصوص ساختمان استانداری گفت : قرار بود از محل فروش ساختمان قدیم استانداری ، این ساختمان تکمیل و تجهیز شود اما طبق آخرین برآوردی که صورت گرفته،اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد برای تجهیز  وتکمیل لازم است که تامین این مبلغ در این مقطع از زمان که پروژه های دیگری نیز وجود دارد زیاد توجیه پذیر نیست.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باغ وحش تغذیه زیست محیطی منابع طبیعی منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید