Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:58:34 GMT

رزمایش محمد رسول الله از فردا در قزوین آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۹۹۳۸

رزمایش محمد رسول الله از فردا در قزوین آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه حضرت صاحب الامر روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تشریح فعالیتهای رزمایش محمدرسول الله در استان قزوین گفت: این روزها مشکلات زیادی داریم که همه باید کمک کنیم تا از این شرایط به سلامت عبور شود.

وی اضافه کرد: سال ۶۵ یک کاروان بزرگ به نام محمدرسول الله به جبهه اعزام شد تا از رزمندگان پشتیبانی کند و امروز هم باید با کارهای جهادی بتوانیم به مردم کمک کنیم و امید و خودباوری را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر بیان کرد: اقتدار امروز کشور به آمادگی رزمی نیروها بستگی دارد و با برگزاری این رزمایش اقتدار نظامی خود را به دشمنان نشان خواهیم داد.

جانشین سپاه حضرت صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: این رزمایش از ۹ شهریور ماه آغاز شده و با فراخوان گردانهای بیت المقدس با رمز «محمد رسول الله» از فردا در قزوین وارد ماموریت خواهیم شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و در نهایت یک رزمایش بزرگ سراسری هم در تهران با حضور بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی و سپاهی برگزار خواهد شد.

هدف رزمایش نشان دادن اقتدار نظام است

وی گفت:فصل مشترک این رزمایش که درسراسر کشور برگزار می شود نشان دادن اقتدار و حفظ آمادگی نیروهای مسلح، ارتقاء میزان امادگی دفاعی نیروها، تقویت اقتدار ملی، مایوس کردن دشمن و ارتقا روحیه خوباوری و دفاعی است.

برزگر اظهارداشت:فردا فراخوان داده می شود و نیروها به مقر گردان و اردوگاهها می روند و در مدت دو روز، آموزش تهاجمی، دفاعی و رزمی را اجرا میکنند.

وی اضافه کرد: همزمان گروههای جهادی از اقشار مختلف در مناطق کم برخوردار و محروم استان حضور یافته و خدمت رسانی می کنند که این فعالیت جهادی در مدت یک ماه انجام خواهد شد.

جانشین سپاه حضرت صاحب الامراستان قزوین بیان کرد: در این رزمایش ۱۶ گردان بیت المقدس در استان و شهرستانها فراخوان داده می شوند که هر گردان ۲۳۶ نفر است و این رزمایش را در البرز، تاکستان، بویین زهرا، آوج و قزوین برگزار می کنیم.

وی اظهارداشت:در رزمایش عملیات امدادی، امنیتی، آموزشی، کمین، ضد کمین، مقابله با نا آرمی شهری تمرین می شود و در کنار آن فعالیتهای فرهنگی هم پیش بینی شده است.

برزگر گفت: این رزمایش اقتدار ما در برابر دشمن را در معرض قضاوت جهانیان قرار خواهد ذلذ و پیام کوبنده ماعبور از مشکلات و بحرانها باوحدت و انسجام مردم با تبعیت از رهبری است.

کد خبر 4390603

منبع: مهر

کلیدواژه: رزمایش مجید برزگر مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد عید سعید قربان شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: برای امروز وضعیت جوی در استان به نسبت پایدار است و برای بعضی ساعات بعد از ظهر احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده وجود دارد.

وی افزود: برای فردا تا ظهر سه شنبه با توجه به گذر سامانه بارشی از استان افزایش ابر و در برخی ساعات به ویژه بعد از ظهر و شب فردا بارش‌های رگباری، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

آخوندی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای این مدت گفت: بارش‌ها در برخی مناطق بیشتر خواهد بود به همین منظور آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

آخوندی افزود: در برخی مناطق هم پدیده مه و بارش تگرگ وجود دارد، اما به لحاظ دمایی تغییرات محسوسی نداریم.

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد