Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی نظری در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه گفت: تولیدات گروه سایپا در جریان است و خودرو برای مصرف کنندگان واقعی تامین خواهد شد و مردم عزیز نگران نباشند.

به گزارش صدای ایران از ایران جیب، معاون ارتباطات گروه خودرو سازی سایپا افزود: گروه سایپا با تمامی محصولات خود که در حال تولید و عرضه می باشد در نمایشگاه استان کرمانشاه حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این نمایشگاه خودرو رهام که در کلاس c قرار دارد و برای خانواده های ایرانی بسیار مناسب است و در حال حاضر تست های جاده ای و پیمایشی در اقلیم های مختلف کشور بر روی این محصول در حال انجام است، نیز به نمایش درآمده است.

معاون ارتباطات گروه سایپا گفت: مطمئنا نظرات هموطنان کرمانشاهی در تولیدات آتی گروه سایپا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود: در این نمایشگاه گروه سایپا با بخش های مختلف از جمله خدمات بعد از فروش جهت معرفی قطعات یدکی استاندارد، همچنین نمایندگی های برتر استان جهت ارائه فروش ویژه به هموطنان کرمانشاهی حضور یافته است.

نظری از فروش ویژه گروه سایپا در هفته آینده خبرداد و گفت: مردم می توانند از طریق سایت سایپا خرید خود را با قیمت مصوب انجام دهند.

وی تاکید کرد؛ قیمت محصولات سایپا هیچ تغییری نکرده و قیمت های موجود در بازار قیمت های واقعی نیستند و توصیه به مردم عزیز این است که فقط از طریق سایت شرکت سایپا اقدام به خرید کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تولید خودرو ساپیا ایران خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزین به اندازه کافی موجود است

بنزین به اندازه کافی موجود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: موجودی جایگاه‌های عرضه سوخت و مخازن ذخیره تکمیل است.


رجب پور در واکنش به انتشار خبری درباره تشکیل صف در جایگاه‌های عرضه سوخت در فضای مجازی به‌دنبال حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم و مردم نگران تامین بنزین نباشند.


وی خاطر نشان کرد: همه جایگاه‌های عرضه سوخت در استان مازندران شامل بنزین، گازوییل و گاز طبیعی (سی ان جی) فعال و مشغول خدمت هستند و مردم هم می‌توانند با مراجعه به این جایگاهها، سوخت خود را تامین کنند.


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه موجودی سوخت جایگاه‌های عرضه و مخازن ذخیره تکمیل است تصریح کرد: بنزین به مقدار کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • بنزین به اندازه کافی موجود است
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند
  • معمای تقاضای خودرو
  • واکنش یک مقام به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین: نگران نباشید
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند/ موجودی سوخت جایگاه‌ها تکمیل است