Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه‌ اکران ۲ فیلم بلند سینمایی و ۲ فیلم کوتاه پویانمایی کانون پرورش فکری در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد.

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «ضربه فنی» جدیدترین اثر غلامرضا رمضانی در بخش مسابقه سینمای ایران روز ۱۱ شهریور ساعت ۲۲:۳۰، روز ۱۳ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در سینما چهارباغ و روز ۱۴ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در مجموعه سینمایی سیتی سنتر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که به بخش مسابقه بین‌الملل نیز راه یافته است ساعت ۲۰ روز ۱۰ شهریور در مجموعه پردیس سینمایی چهارباغ و ساعت ۲۲ روز ۱۲ شهریور در مجموعه سینمایی سیتی سنتر نمایش داده می شود.

در عین حال فیلم بلند سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس که از تولیدات جدید کانون پرورش فکری است در بخش مسابقه سینمای ایران شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در مجموعه سینمایی سیتی سنتر، ۱۱ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در سینما چهارباغ و چهارشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ در سینما فلسطین نمایش داده می‌شود.

اکران پویانمایی‌های راه یافته کانون به بخش مسابقه‌ ایران و بین‌الملل نیز از ۹ شهریور آغاز شد.

پویانمایی ۸ دقیقه‌ای «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین روز ۱۱ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در سیتی سنتر در بخش مسابقه پویانمایی و ساعت ۲۲:۳۰ در سینما چهارباغ و روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در بخش مسابقه سینمای ایران در سینما چهارباغ اکران می‌شود.

این پویانمایی در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل نیز روز یکشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۷ در سینما سیتی‌سنتر و روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۷ در سینما چهارباغ نمایش داده می‌شود.

زمان اکران پویانمایی ۱۰ دقیقه‌ای «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور در بخش مسابقه سینمای ایران ۱۱ شهریور ساعت ۱۸ در سینما چهارباغ، روز ۱۰ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه سینمایی سیتی سنتر و روز ۱۲ شهریور ساعت ۲۰ در سینما فلسطین اعلام شده است.

سی‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان روز ۱۴ شهریور در اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 4390637 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان فیلم کوتاه جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک سریال ایرانی تئاتر عروسکی مرضیه برومند برنامه تلویزیونی سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شبح کژدم» در خانه سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه سینما، نخستین برنامه‌ دوره‌ جدید سینماتک خانه سینما چهارشنبه پنجم اردیبهشت با نمایش و نقد فیلم «شبح کژدم» ساخته کیانوش عیاری، برگزار می‌شود.

«شبح کژدم» نخستین‌بار در بخش مسابقه سینمای ایران پنجمین دوره‌ جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم جهانگیر الماسی، ناصر آقایی، حسن رضایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، محمد جعفری و مازیار فکری‌ارشاد به نقد اثر می‌پردازند.

حضور در برنامه‌های سینماتک خانه سینما برای اعضای صنوف زیرمجموعه خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6085288

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • «شبح کژدم» در خانه سینما
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما