Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 3 پسر جوان که پس از قتل شرور معروف آبادان قصد خارج شدن از کشور را داشتند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 30 دقیقه بامداد شنبه 27 مرداد ماه سال جاری ماموران پلیس Police آبادان در جریان درگیری خونینی چند جوان در روبروی پارک شهید منتظری قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل با خون زیادی که روی زمین ریخته شده بود روبرو شدند و مشخص شد که 2 پسر جوان به بیمارستان شرکت نفت منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران خیلی زود به بیمارستان رفته و تحقیقات پلیسی را آغازکردند که مشخص شد نادر 31 ساله یکی از شرورهای معروف آبادان که چندی قبل از زندان Prison آزاد شده است با ضربات چاقو به قتل Murder رسیده است.

کاوش های پلیس نشان از آن داشت که نادر همراه دوستانش سوار بر موتور بوده که در خیابان شهید منتظری با 3 جوان قوی هیکل چشم تو چشم شده اند و همین باعث شروع درگیری لفظی بین آنها شده است.

در ادامه این درگیری لفظی نادر و دوستانش با 3 جوان قوی هیکل درگیر می شوند که در این درگیری خیابانی نادر از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و یکی دیگر از دوستانش نیز از ناحیه کمر زخمی شده است.

بررسی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ساعت 6 صبح 27 مرداد ماه پی بردند که نادر روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

ردیابی ها برای دستگیری عاملان این جنایت Crime ادامه داشت و ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که 2 برادر 20 و 22 ساله همراه یکی از دوستانشان که در قتل نادر نقش داشته اند پس از جنایت پا به فرار Escape گذاشته اند.

کارآگاهان در ادامه پی بردند 2 پسر جوان بستگانی در آذربایجان غربی دارند و با فرار به این منطقه قصد خارج شدن از کشور و سفر به کشور ترکیه دارند.

ردیابی ها ادامه داشت و کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی در آذربایجان غربی عملیات دستگیری 2 برادر جوان را در روستای محمدبار شهرستان نقده آغاز کردند.

ماوران در این مرحله پی بردند که خانه ای که 2 پسر جوان در آن پنهان شده اند با دوربین مداربسته تحت نظر قرار دارد و اهالی منطقه نیز قصد فراری دادن آن 2 را دارند.

کارآگاهان در گام بعدی در عملیاتی غافلگیرانه و پلیسی روز پنج شنبه 8 شهریور ماه موفق به دستگیری 2 پسر جوان شدند.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات از 2 برادر جوان پی بردند که دیگر متهم فراری این پرونده جنایی در شهرستان بهبهان پنهان شده است که خیلی زود این جوان 20 ساله نیز در عملیات پلیسی دستگیر شد.

متهمان در اعتراف شان ادعا کردند که نادر که شرور بود در پارک منتظری فحاشی و قدرتنمایی می کرد که به همین خاطر وقتی چشم تو چشم شدیم بین ما درگیری رخ داد که ناگهان نادر روی زمین افتاد و ما فرار کردیم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل اصلی این جنایت ادامه دارد و متهمان تحت نظر پلیس آگاهی آبادان قرار دارند.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر فیلم «پایتخت» درگذشت + عکس

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

ماجرای فریب 100 میلیون تومانی خواهران منصوریان چه بود؟ / با آبروی الهام چرخنده بازی شد + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

بیماری عجیب یک روحانی او را زمینگیر کرد +تصاویر

مرگ تلخ دختر 12 ساله یزدی زیر تیغ قصور پزشکی + عکس و جزئیات

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

تجاوز پزشک شیطان صفت به زن سرطان / او همه بیماران زنش را در اتاق معاینه لخت می کرد + عکس

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

دل خوشی از شوهرم نداشتم و با اولین پیشنهاد دوستش با او خوابیدم ! + عکس

رفتار وقیحانه داماد با نوعروس در شب جشن تولد 20 سالگی

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police زندان Prison قتل Murder جنایت Crime جنایی فرار Escape سفر اخبار حوادث قتل مرز شرور آبادان دستگیر عکس جوان دختر حوادث خانواده زندگی ایران تصاویر من قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت