Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته‌گری دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، مقام نخست کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج در هفتمین دوره مسابقات ریخته‌گری کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ۸۹ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های دانشگاه‌های کاشان و شهید منتظری مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتمین دوره مسابقات ریخته‌گری کشور با هدف تقویت خودباوری جوانان دانشجو شامل دو بخش عملی و تئوری در قالب فرآیند کارآفرینانه طراحی و تبدیل ایده به محصول پیگیری و برگزار شد که در مرحله پروپوزال طرح‌ها ۳۰ امتیاز و بخش اجرای عملی آن ۷۰ امتیاز در نظر گرفته شده بود.

این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تیم از دانشگاه‌های شیراز، تبریز، کاشان، آزاد اسلامی کرج، شهید مهاجر اصفهان، شهید منتظری مشهد، شهید بابایی قزوین و دانشگاه حکیم سبزواری و به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

تیم واحد کرج با نام «پراش» متشکل از ابوالفضل شهابی، فربد بیک، نوید هاشمی و با همراهی رامین تهوری و محسن قنبری‌حقیقی به‌عنوان استادان راهنما در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد حجاب و عفاف با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: این دانشگاه از نظر اولیاء یک محیط امن و مطمئن است و وظیفه داریم همچنان این امنیت را ایجاد کنیم و یکی از جنبه‌های امنیت موضوع «حجاب و عفاف» است که با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرشید سلیمی با بیان اینکه برای تحقق موفق «حجاب و عفاف» باید خانواده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند، ادامه داد: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این باره باید دوستانه و توأم باادب باشد و در صورت تکرار با فرد مورد نظر براساس قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی درباره حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار و خروجی آن نیز پیش‌بینی شود می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها