Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@12:13:23 GMT

ایمیل‌های یاهو در اختیار شرکت‌ های تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۰۴۰۵

ایمیل‌های یاهو در اختیار شرکت‌ های تبلیغاتی

صاحب خدمات ایمیل یاهو اعلام کرده ایمیل های تجاری مشتریان خود را بررسی می‌کند و در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می دهد.

به گزارش مهر، تحقیقات نشریه وال استریت ژورنال نشان می‌دهد شرکت Oath، یکی از زیرمجموعه های وریزون و صاحب خدمات ایمیل AOL و یاهو، ایمیل های کاربران را برای رصد اطلاعات اسکن می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعات در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار می گرفته است.

این شرکت هر گونه اطلاعاتی ایمیل های یاهو و AOL مانند رسید خرید یا تاییدیه پرواز را بررسی می کرد تا مشخص شود برای یک کاربر خاص چه محصولات یا خدماتی باید ارائه شود.

یاهو بیش از یک دهه قبل رصد ایمیلی کاربران خود را آغاز کرده است. این شرکت از الگوریتم های مختلف برای بررسی ایمیل های تجاری در اینباکس کاربر استفاده می کند. این ایمیل‌ها بیشتر از خرده فروشان، خدمات انتشار ویدئو و غیره بوده است. البته این الگوریتم ها از بررسی هرگونه ایمیل های شخصی خودداری کرده است.

یاهو ایمیل های کاربران را براساس ترجیحات مشتری دسته بندی می کند و در مرحله بعد کوکی های ردیابی را به رایانه کاربر ارسال می کند تا برندها بتوانند در تبلیغات آتی خود را نشان دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایمیل های یاهو شرکت های تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول ۴ کیلومتر، آبرسانی به فاز ۳ شهرک گلدشت، تأمین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره، تکمیل مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی سوکهریز است.

وی افزود: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۶ خرمدره و تکمیل مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: سال گذشته نیز ۱۰ طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای ۸۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

این مسئول یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار شد.

گفتنی است شهرستان خرمدره با ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۳۴ هزار مشترک یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.

کد خبر 6089966

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان