Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@19:09:42 GMT

رویکرد تعاونی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۰۴۵۲

رویکرد تعاونی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

کرج-ایرنا- معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تحریم های سنگین دشمن علیه ایران اسلامی گفت: مهم ترین راه برون رفت از مشکلات تکیه بر مردم و توسعه رویکرد تعاونی است.

به گزارش ایرنا، محمدامین سازگارنژاد روز شنبه در آئین سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز در تالار میلاد شهرداری کرج با بیان اینکه دولت باید با جامعه تقسیم کار کند، اظهار داشت: جامعه پراستعدادی داریم و باید با تکیه بر ظرفیت های مردمی مشکلات را پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از این فرصت تحریم و سختی باید استفاده کرده و فرهنگ ملی تعاون را در کشور ارتقاء داد.
سازگارنژاد گفت: باید به گونه ای عمل کرد که تعاونی ها به سمت خودکفایی و مسئولیت پذیری پیش بروند.
وی تاکید کرد که همه باید دست به دست هم داده و در روزهای سخت پیش رو با رویکرد تعاونی از این مشکلات سخت عبور کنیم تا بتوانیم یک کارنامه و تجربه خوبی ارائه دهیم.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعاون مشكلات كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد