Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:57:35 GMT

ایستگاه جهادی سلامت و فرهنگی در رشت برپا شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۰۶۴۰

ایستگاه جهادی سلامت و فرهنگی در رشت برپا شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

ایستگاه "سلامت و فرهنگی" برای ویزیت رایگان و ارائه خدمات سلامت در یکی از مناطق محروم حاشیه شهر رشت برپا شد. ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، گروه‌ جهادی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده پرستاری و مامایی با همراهی کانون فعالیتهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مجمع خیرین سلامت گیلان در منطقه محروم آسایش 21 شهر رشت ایستگاه جهادی "سلامت و فرهنگی" برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدماتی همچون ویزیت رایگان پزشک و دندانپزشکی، مامایی و پرستاری در کنار آموزش‌های سلامت توسط این جهادگران مخلص به مردمان این منطقه ارائه و در ایستگاه کودک و رسانه اهدای کتاب به کودکان منطقه جهت نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی انجام شد.

محرومیت در منطقه آسایش به قدری مشهود است که وقتی وارد جاده خاکی آن می‌شوی بوی تعفن و فاضلاب آزارت می‌دهد و سرعت قدمهایت را بیشتر می‌کنی تا از این منطقه عبور کنی؛ این منطقه از فاضلاب بی‌بهره است.

کودکان در تلی از زباله مشغول دویدن و بازی هستند چرا که این منطقه حتی یک فضای سبز کوچک هم برای بازی کودکان ندارد؛ چگونه در این منطقه متعفن زندگی می‌کنند چه برسد به بازی و شادی کودکانه.

منطقه آسایش  21 از مرکز بهداشت بی‌بهره است و مردم منطقه نیازمند آموزش و درمان در حیطه‌های تخصصی سلامت هستند.

مسجدی نیمه‌ساخته محصور در زباله‌ها و فاضلاب که شاخص بالای محرومیت و بی‌توجهی مسئولان به این منطقه از کلانشهر رشت را گواهی می‌دهد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت

علیرضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز عملیات پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت اظهار کرد: کلنگ آغاز این پروژه مهم گیلان و رشت با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان به زمین نشست.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت بیان کرد: لوله گذاری سایز ۲۰۰ این پروژه به‌طول ۸ هزار ۳۲۸ متر انجام می‌شود.

غیاثی ادامه داد: طول لوله گذاری در سایز ۲۵۰ و ۳۱۵ و ۴۰۰ پروژه جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ به ترتیب ۲۲۰، ۲۱۲ و ۵۸۷ متر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۵۰ فقره تعداد انشعابات منطقه سیاه اسطلخ است، افزود: بر اساس داده‌های آماری ۱,۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6083978

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • پایداری آب شرب شهر کنارک
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • آغاز به کار ۲۶ ایستگاه تندرستی همزمان با هفته سلامت