Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دیدار برگشت سرخپوشان گفت: پرسپولیس در بازی برگشت کار خیلی سختی دارد و رفتار هواداران این تیم نیز در این بازی اهمیت دارد چه برسد به بازیکنان!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص باخت یک برصفر پرسپولیس مقابل الدحیل در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: پرسپولیس با توجه به موجودی خود عملکرد خوبی در خانه حریف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این تیم مهره های بیشتری داشت می توانست با تغییر در ترکیب تیم گل هم بزند. اما مهره کافی نداشت تا ضربه نهایی را به الدحیل بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ای که پرسپولیس کسب کرده است را می تواند در بازی برگشت جبران کند. پرسپولیس باید کمترین اشتباه را در خطوط سه گانه خود داشته باشد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نقش سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: تجربه برانکو ایوانکوویچ در بازی های آسیایی بالاست و همین موضوع می تواند به کمک این تیم بیاید.

وی به نقاط قوت الدحیل قطر اشاره و تصریح کرد: آنها در خط هافبک و حمله خود بازیکنان خیلی خوبی دارند. برای بردن الدحیل باید برنامه ریزی دقیق انجام شود. به نظرم در این بازی نحوه تشویق تماشاگران هم اهمیت دارد. آنها نباید جریان کاذبی را روی سکوها ایجاد کنند که بازیکنان پرسپولیس همچون بازیکنان استقلال در بازی با السد اسیر اتمسفر آزادی شوند.

این پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اتفاقی که در دیدار آبی های تهران با السد قطر رخ داد گفت: استقلالی ها بعد از اینکه گل اول را مقابل السد خوردند اسیر حاشیه های روی سکوها شدند و سردرگمی پیدا کردند.

ذوالفقارنسب درباره احتمال حضور نماینده ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار بسیار سختی است. اینکه پرسپولیسی ها خودشان را در بازی برگشت برنده بدانند کاملا اشتباه است. الدحیل بدون شک مدعی قهرمانی است و یک لحظه غفلت در مقابل این تیم می تواند بهای سنگینی داشته باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس پیشکسوت فوتبال ایران تیم فوتبال الدحیل قدس آنلاین ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند