Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@07:22:50 GMT

آیت الله مجتهدی: خدا به سرطان مبتلاش کنه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۰۸۳۹

آیت الله مجتهدی: خدا به سرطان مبتلاش کنه

آیت الله مجتهدی: خدا به سرطان مبتلاش کنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پیشرفت ۸۵درصدی ایجاد مرکز جامع سرطان تبریز خبر داد.

دکتر بهمن نقی‌پور، شنبه، ۲۶ اسفندماه، در نشست خبری اظهار کرد: از ۲۴ اسفند طرح سلامت نوروزی در استان آغاز شده و پزشکان متخصص و فوق تخصص به صورت شیفت بندی در روزهای تعطیل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۳۰۳ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در تبریز توقیف و با هماهنگی مسئولان قضایی معدوم شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ پروژه توسعه‌ای بالای ۱۳ هزار مترمربع طی سال‌جاری به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: ۳۸ پروژه بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع نیز در حال اجرا است.

نقی‌پور ادامه داد: فاز اول (۴۵۰تخت خوابی) بیمارستان هزار تخت‌خوابی استان در سال جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و امیدواریم کل پروژه تا پایان ۱۴۰۴ به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماه سال‌جاری ۳۲ مورد مرگ مغزی اعضای خود را اهدا کرده‌اند، گفت: ۴۶ مورد پیوند کبد، ۴۹ مورد پیوند کلیه، پنج مورد پیوند قلب، ۵۹ مورد پیوند مغز استخوان و یک مورد پیوند پانکراس در بیمارستان‌های تبریز انجام شده‌ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اذعان کرد: مرگ و میر بیمارستانی در استان ۱.۵درصد است که در مقایسه با سایر استان‌ها به مراتب از درصد پایینی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰۰گواهی بهداشتی برای صادرات در معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر شده است، خاطر نشان کرد: در معاونت غذا و دارو بیش از ۱۷۰۰ پروانه ساخت محصولات در حوزه‌های مختلف داده شده‌است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ واحد تولیدی در حوزه‌ی تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند که ۱۹ مورد آن دانش بنیان است.

نقی‌پور به پویش ملی سلامت در استان اشاره کرد و افزود: در تعداد افراد غربالگری شده‌ بالای ۱۸‌ سال، آذربایجان شرقی رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ۷۶ درصد افراد استان در این پویش شرکت کردند، گفت: ۲۵‌ هزار و ۶۰۰ نفر در استان از فشار خون خود خبر نداشتند که با این پویش شناسایی شده و به پزشکان مربوطه ارجاع داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • بیماران مبتلا به سرطان از مصرف پروتئین غافل نشوند
  • مواد غذایی برای پیشگیری از سرطان پروستات
  • این نوشیدنی برای آقایان سرطان‌زاست!
  • تاثیر ترکیب گیاهی زرشک در مقابله با سرطان ریه
  • با عادت‌های غذایی سرطان‌زا آشنا شوید
  • خام و پخته هویج لاغر می‌کند
  • پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز
  • مقابله با یکی از مخوف‌ترین تومور‌های سرطانی