Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسابقات آزاد مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی جوانان، امید و بزرگسالان کشور طی روز‌های ۷ تا ۹ شهریور ماه در استان البرز برگزار شد.
در این مسابقات ۴۲۰ شرکت کننده ۲۷ استان کشور از خراسان رضوی، قزوین، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، یزد، لرستان، مرکزی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، ایلام، تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، قم، همدان، کرمان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، البرز، سمنان و خراسان شمالی در دو رشته مهارت فردی در پنج وزن (۷۰-، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۰۰+) و کشتی پهلوانی در شش وزن (۶۰ -، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۰۰ +) به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان پژمان سکونتی در میل بازی ۱۰۰ کیلوگرم، هیمن میرزائی در کشتی پهلوانی ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، امید صادقی کشتی پهلوانی ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم نشان طلا را از آن خود کردند.
امید مرادی در رشته سنگ وزن ۹۰ کیلوگرم، حمید رضا کردی در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم میل بازی، مهرداد ناصری در کشتی پهلوانی ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، سوران اله مرادی ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم، پژمان سکونتی در وزن ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم و سالار رنگ آمیز ۱۰۰ + کیلوگرم مدال نقره را به دست آوردند.
همچنین سالار رنگ آمیز در رشته سنگ ۱۰۰ کیلوگرم، آرمین زندی و پدرام ئیلان پور در اوزان ۹۰ و ۱۰۰ + کیلوگرم میل بازی و حمید رضا کردی در کشتی پهلوانی ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم نشان برنز را کسب کردند.
تیم کردستان به سرپرستی و مربیگری علی پیشوا و رئوف محمدی در مسابقات آزاد مهارت‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جوانان، امید و بزرگسالان کشور شرکت کرد.
انتهای پیام/م

کسب ۱۴ نشان رنگارنگ کشوری توسط ورزشکاران کردستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند