Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته تعاون اظهار داشت: در نخستین روز از هفته تعاون با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبی از قبور شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردیم.

وی با بیان اینکه از برنامه های هفته تعاون دیدار با اعضای تعاونی ها است، تصریح کرد: هدایت مردم به سمت تشکیل تعاونی می تواند تبدیل به یک فعالیت اقتصادی پایدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه تعاونی تاکسی رانی نیز به مناسبت هفته تعاون در سطح استان رژه خواهند داشت و به ترویج فرهنگ تعاون کمک می کنند، افزود: سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر استان نیز در این هفته برگزار می شود.

آشتاب با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ شرکت تعاونی برای شرکت در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده اند، افزود: ۲۱ تعاونی برتر در گرایش های مختلف در این جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه افتتاح تعاونی های تولید پوشاک و آبیاری بارانی،  کارگاه آموزشی حوزه پوشاک و بازدید از تعاونی های نمونه و الگو از دیگر برنامه های هفته تعاون است، تصریح کرد: همچنین در این هفته با ائمه جمعه در سراسر استان دیدار خواهیم کرد.

کد خبر 4390771

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خرم آباد مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

غلامعلی فتحی  با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.
مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امیدواریم در سال‌جاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.
فتحی گفت: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان