Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: سکوی فاز ۱۴ به وزن ۲۶۰۰ تن که در صدرای بوشهر با توانمندی جوانان ایرانی ساخته شده برای نصب در پارس جنوبی بارگیری شد. ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه 10 سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر  ساخته می‌شود اظهار داشت: سال گذشته نخستین سکوی پارس جنوبی ساخته، حمل و در موقعیت میدان گازی پارس جنوبی نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دومین سکوی 10 گانه پارس جنوبی از صدرا بارگیری شد افزود:  سکوی فاز 14 پارس جنوبی به وزن 2600 تن و با متعلقات آن به 5500 تن در میدان گازی پارس جنوبی نصب می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه دانش ساخت سازه‌های دریایی در صدرا بومی سازی شده افزود: از ظرفیت توانمندی جوانان ایرانی با بهره جستن از دانش فنی و تخصصی بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی سکوهای پارس جنوبی ساخته شده است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه اکنون 5 سکوی گازی دیگر برای حمل و نصب آماده است تصریح کرد: برای حمل و نصب این سکوها در میدان گازی پارس جنوبی باید امکانات سرچاهی آماده شود تا دوباره کاری نشود.

وی، از ساخت کشتی‌های افراماکس در جزیره صدرای بوشهر خبرداد و افزود: بر اساس قرارداد با ونزوئلا نخستین کشتی افراماکس ساخته شده در جزیره صدرای بوشهر تحویل شد و سه فروند دیگر به ظرفیت هر کدام 113 هزار تن در حال پیگیری است که کشتی دوم دارای پیشرفت 70 درصد است که با توافقات انجام گرفته ان‌شالله تکمیل و تحویل می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به ساخت شناورهای خدماتی مورد نیاز صنعت نفت در صدرای بوشهر خبرداد و افزود: صدرا توانمندی بالایی در ساخت انواع سازه‌های دریایی از جمله کشتی سازی دارد که با توافق‌های انجام شده با وزیر نفت و صنایع، قرار است 100 فروند شناور خدماتی در صدرا ساخته شود که بر اساس سهم بندی انجام شده 30 فروند آن متعلق به صدرا می‌شود.

سردار عبداللهی با اشاره به خروج توتال از فاز 11 پارس جنوبی تاکید کرد: قرارگاه در همان زمانی که وزارت نفت با توتال قرار داد منعقد کرد اعلام کرد که در بخش توسعه فاز 11 پارس جنوبی این توانایی در این مجموعه وجود دارد که انشالله از این ظرفیت استفاده شود.

وی بیان کرد: توافقات خوبی  با وزیر نفت در این زمینه انجام شده که در حال تجهیز کارگاه برای اجرای پروژه در حوزه بالا دستی هستیم که از این ظرفیت استفاده شود.

انتهای پیام/م

R41363/P4001/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی