Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:48:38 GMT

سامانه تلفن گوياي ۱۱۱۸ در هرمزگان راه اندازي شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۱۰۶

سامانه تلفن گوياي ۱۱۱۸ در هرمزگان راه اندازي شد

مدير دفتر روابط عمومي شركت آب منطقه اي هرمزگان از راه اندازي سامانه تلفن گوياي ۱۱۱۸ در راستاي پاسخگويي، ارتقا خدمات و براورد نياز مشتركين اين شركت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومي شركت آب منطقه اي استان، مجيد لشكري در خصوص راه اندازي اين سامانه بيان كرد: ارائه موفقيت آميز خدمات مورد نياز ارباب رجوع، متقاضيان و مشتريان وابسته به اين است كه افراد در تمامي سطوح خود را مسئول وموظف به براورده ساختن نيازهاي مراجعين در ارائه بهتر خدمات در كوتاهترين زمان ممكن بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: سيستم ثبت شكايات مردمي با امكان ارائه كد رهگيري و ثبت درخواست هاي واصله به عنوان فرصتي جهت بهبود و اصلاح امور براي رضايتمندي بيشتر بهره برداران و ارباب رجوع است، از اين رو در راستاي رضايتمندي مراجعين و با هدف ايجاد وحدت رويه، راه اندازي سيستم ثبت و رسيدگي به شكايات مردمي يك مقوله لازم و ضروري در شركت سهامي آب منطقه اي تشخيص داده شد.

 

اين مسئول در ادامه عنوان كرد: در راستاي اجراي طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع، گروه بازرسي و مديريت عملكرد شركت اقدام به راه اندازي سامانه ثبت پاسخگويي به شكايات و سامانه تلفن گويا جهت دريافت و ثبت شكايات و پيشنهادات بهره برداران مراجعين و حتي كاركنان شركت كرد.

 

مدير دفتر روابط عمومي شركت آب منطقه اي هرمزگان در ادامه درباره هدف راه اندازي سيستم تلفن گويا اظهار كرد: رسيدگي موثر به شكايات، ارتقا كيفيت و مديريت شكايات و سعي بر ارتقا كيفيت خدمات از اهداف اصلي راه اندازي اين سامانه است.

 

لشكري اضافه كرد: تلفن گويا از طريق راهنمايي بهره برداران و متقاضيان و درخواست كنندگان خدمات به سمت بخش مورد نياز آنان سبب جلوگيري از ارتباطات تلفني غير ضروري با داخلي هاي غير مرتبط شود همچنين از اين طريق در وقت و انر‍ژي نيزصرفه جويي مي شود.

 

وي در ادامه با اشاره به اينكه تلفن گويا ميتواند به عنوان يك راه اطلاع رساني سريع در نظر گرفته و از پاسخگويي تكراري پرسنل جلوگيري شود عنوان كرد: راه اندازي اين سامانه نشانگر اعتبار شركت است به اين صورت كه تماس گيرنده پس از شنيدن صداي تلفن گويا به مقصد مورد نظر اعتبار بيشتري ميدهد.

 

اين مسئول ياداور شد: در بسياري از مواقع مردم به دلايلي علاقمند به طرح گلايه ها يا انتقادات خود به صورت مستقيم با كاركنان و يا در مورد كاركنان نيستند پيوند تلفن گويا با بخش انتقادات و پيشنهادات فرصتي را فراهم ميكند تا مردم مسايل يا مشكلاتي كه از طريق بدنه شركت قابل انتقال نيستند را به طور مستقيم با مدير در ميان بگذارد.

 

لشكري افزود: در طرح سامانه تلفني در نظر است فرايند پيگيري و نتيجه درخواست را در همين منوي تلفني قرار گرفته و هر فرد با وارد نمودن كد مربوط در جريان وضعيت درخواست خود قرار بگيرد و سيستم تلفني به صورت خودكار اقدامات بعدي كه بايد توسط درخواست كننده خدمت صورت گيرد را اطلاع رساني كند.

 

وي در ادامه تشريح كرد: با راه اندازي اين سيستم مدت پاسخگويي به مشتركين به حداقل خواهد رسيد و در اين راستا با اطلاع رساني مناسب به مشتركين مبني بر ضبط مكالمه در صورت عدم پاسخگويي، از ارسال پيام و يا شكايت خود و بررسي آن در اسرع وقت اطمينان حاصل مي شود.

 

مدير دفتر روابط عمومي شركت آب منطقه اي هرمزگان در خصوص كاربرد تلفن گويا در سيستم هاي مديريت شكايات، انتقادات و پيشنهادات نيز گفت: كاربر با ورود به سيستم به درج شكايت خود پرداخته و ان را در يك فرم ويژه همراه با يك كد رهگيري منحصر به فرد ثبت كند همچنين كاربر با بكارگيري كد رهگيري خود، قادر به كنترل وضعيت جاري شكايت مطرح شده خويش بوده و اصطلاحا ان را به خوبي رصد كند.

 

لشکری با بيان اينكه پس از رسيدگي به مشكل كاربر به وي اطلاع داده مي شود بيان كرد: تلفن گويا به راحتي قادر به دريافت شكايات، انتقادات و پيشنهادات، از سوي كاربران و نيز اطلاع رساني دقيق و به موقع به آنان بدون در نظر گرفتن محدوديت هاي جغرافيايي خواهد بود.

 

وی در پايان تاكيد كرد: سامانه تلفن گويا از سرعت عملكرد بالايي برخوردار بوده و منجر به سرعت دهي به امر خدمات رساني نيز مي شود.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عید غدیر غدیر غدیر خم استان همدان اینفوگرافی مقام معظم رهبری رهبری استیضاح دولت تلفن گویا آب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر

یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آن‌ها دستگیر شد.

به گزارش عصرایران به نقل از اسپوتنیک؛ افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که ۱۱۱۸ عتیقه را به منظور تجارت آن‌ها نگهداری می‌کرد، و از برجسته‌ترین اقلام ضبط شده: یک مدل تابوت با یک مومیایی در داخل آن، دو تابوت چوبی حاوی دو مومیایی با نوشته‌ها و کتیبه‌های فرعونی، تابوت با دو قسمت ناتمام ساخته شده از آلاباستر، و دو مجسمه چوبی با حکاکی و طراحی، تعدادی نقاشی روی سنگ و اشکال مختلف هستند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است