Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:33:07 GMT

500قطعه ماهی در سراب روانسر تلف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۱۳۲

500قطعه ماهی در سراب روانسر تلف شد

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه روز شنبه به نقل از ناصح باباخانی اظهار داشت: همچنین این اداره متخلف اقدام به جارسوزی در اطراف محل اداره خود نیز کرده است که این امر از سوی اداره محیط زیست شهرستان مورد پیگرد قرار می گیرد.
رئیس اداره محیط زیست روانسر عنوان کرد: پرونده اداره مذکور همراه با مستندات معتبر قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع گردیده و رسیدگی به موضوع در دست بررسی و اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سراب روانسر دریاچه کوچکی در شهرستان روانسر است که از کوه های شاهو سرچشمه می گیرد و آب رودخانه قرسو به عنوان طولانی ترین رودخانه کرمانشاه را تامین می کند.
این سراب به عنوان پنجاه و هفتمین اثر ملی توسط سازمان میراث فرهنگی در 27 اسفند 1387 در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7445/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران حفاظت محیط زیست محیط زیست روانسر سراب رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس