Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:50:44 GMT

درخشش دانش‌آموزان گیلانی در جشنواره ملی «مداد کم رنگ»

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۳۲۵

درخشش دانش‌آموزان گیلانی در جشنواره ملی «مداد کم رنگ»

مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌اسلامی دانش آموزان استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از تجلیل از دانش‌آموزان گیلانی در اجلاسیه سوم کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با برگزاری سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که از روز دوشنبه 12 شهریورماه لغایت پنجشنبه 22 شهریورماه 97 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد، از دانش‌آموزان گیلانی که در جشنواره‌های ملی حائز رتبه برتر شده‌اند، تقدیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پایان داوری دهمین دوره جشنواره مداد کم رنگ در بخش انفرادی برادران، «محمدرضا میرسرایی» از صومعه سرا موفق به کسب رتبه سوم در بخش‌های «اینفوگرافیک» و «شعر» شد، وی همچنین توانست رتبه دوم بخش «طنز» را نیز کسب کند.

فتحی‌پور ادامه داد: محمدجواد اکبری از صومعه سرا در بخش کاریکاتور رتبه اول را کسب کرد و در بخش سرمقاله و یادداشت، حائز رتبه شایسته تقدیر شد، همچنین محمدعلی مرادی از رشت رتبه دوم بخش متن ادبی این جشنواره را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در بخش انفرادی خواهران نیز، زهرا تقی‌زاده از رشت، رتبه سوم بخش اینفوگرافیک، نوریه گیتی بین از رشت رتبه دوم بخش شعر و طاهره مهدوی از رشت رتبه سوم بخش متن ادبی را کسب کردند، گفت: در بخش گروهی خواهران انجمن اسلامی دبیرستان بنت الهدی شهرستان رضوانشهر و انجمن اسلامی دبیرستان اردشیری شهرستان رشت در بخش نشریه تک برگی حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گیلان اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان قرارگاه ملی، تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید قرارگاه ملی، تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور 97 دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی، انتخابات اعضای دانش‌آموزی شورای مرکزی، سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، وزیر آموزش و پرورش و حضور چهره‌های ملی از دیگر برنامه‌های سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید الهیاری گفت: این جشنواره یکی از طرح‌های ابتکاری شرکت گاز استان همدان است که سال گذشته در تعدادی از مدارس شهر همدان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره مجلاتی با موضوعات نکات ایمنی گاز و فرهنگ مصرف بهینه انرژی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، تصریح کرد: این مجلات به گونه‌ایی طراحی شد که برای دانش‌آموزان جذاب و در عین حال آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز را به آنان آموزش داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به همکاری خوب معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان همدان برای برگزاری این جشنواره، تأکید کرد: این جشنواره در ۱۰ مدرسه دوره ابتدایی شهر همدان اجرا و مجلات بین پنج هزار دانش‌آموز توزیع شد.

الهیاری تأکید کرد: با توجه به اوج مصرف گاز در ایام زمستان این جشنواره را در بهمن‌ماه برگزار کردیم تا لزوم مصرف ایمن و بهینه آن برای همگان به خصوص جامعه دانش‌آموزی ملموس‌تر باشد.

او گفت: این جشنواره در بازه زمانی یک ماهه با هدایت و راهنمایی مدیران و معلمان دلسوز بین دانش‌آموزان به شکل تکلیف مدرسه اجرا شد.

این مسئول از برگزیده شدن ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این جشنواره خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده با برگزاری جشنواره‌های کامل‌تر و جامعه آماری بالاتر، بتوانیم گام خوبی در راستای فرهنگ‌سازی الگوی مصرف ایمن و بهینه گاز برداریم.

اختتامیه نخستین جشنواره «همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی» پس از سه روز، امروز با تجلیل از تعدادی از مدیران و معلمان نمونه در تالار شهید آوینی به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان