Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:19:21 GMT

جشنواره تعاون گران برتر استان لرستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۳۴۱

جشنواره تعاون گران برتر استان لرستان برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، گفت: جشنواره تعاون گران برتر استان به مناسبت هفته تعاون و با حضور نمایندگان ۵۰۰ شرکت تعاونی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، امروز(10 شهریور) در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته تعاون، گفت:  نهادینه سازی فرهنگ تعاون در جامعه مهم ترین زیرساخت  برای تقویت اشتغال و اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعاونی ها را کانون های اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود: تقویت فرهنگ تعاون در جامعه بستری برای استفاده از ظرفیت های بالقوه جامعه است.

 

آشتاب، با اشاره به اهمیت تعاون در دین مبین اسلام، اظهار داشت: در قرآن کریم و دین مبین اسلام همواره به اعمال نیک و کمک به همنوعان سفارذش شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ تعاون در جامعه بستر تقویت وحدت و همدلی و همچنین راهی برای شناسایی استعدادها در سایه مدیریتی صحیح و کارآمد است.

 

آشتاب، ابراز کرد: برای تقویت فرهنگ تعاون، این اداره کل برنامه های متنوعی را در طول سال با رویکرد هدایت مردم به سمت تشکیل تعاومی دنبال می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقق این مهم بویژه در بین نسل جوان جامعه می تواند بستری برای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد پابدار باشد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با اشاره به تدوین برنامه های ویژه گرامیداشت هفته تعاون در استان، بیان کرد: در طول هفته تعاون سیزدهمین جشنواره تعاون گران برتر استان استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره با حضور نمایندگان  ۵۰۰ شرکت تعاونی  استان در خرم آباد برگزار می شود.

 

آشتاب، اذعان داشت: امسال طبق شاخص های تعریف شده در جشنواره از 21 تعاونی برتراستان تجلیل خواهد شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، ادامه داد: تجدید عهد با شهدا، دیدار با خانواده های شهدا،  دیدار با ائمه جمعه استان، دیدار با اعضای تعاونی های استان و بررسی مشکلات و دغدغه های آنان، ر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان،رژه تعاونی تاکی رانی استان در سطح شهرهای استان از برنامه های هفته تعاون است.

 

آشتاب، اظهار کرد: افتتاح چند تعاونی دربخش های مختلف چون تولید پوشاک و کشاورزی در استان، بازدید از تعاونی های نمونه و الگوی استان ومعرفی آنان از دیگر برنامه های هفته تعاون در استان است.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر اینفوگرافی استان همدان دولت نان غدیر خم حسن روحانی اردبیل اقتصاد پایدار تعاون اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه