Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۷۰۸ تعاونی فعال در استان اردبیل فعالیت می کند که از این تعداد یک هزار و ۶۰ تعاونی در جشنواره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز (10 شهریورماه) در جشنواره تجلیل از تعاونی ها و کارآفرینان برتر استان اردبیل به مناسبت هفته تعاون در مجتمع فرهنگی هنری فدک گفت: هفته تعاون از دهم تا شانزدهم شهریور با هدف تجلیل از خدمات تعاون گران و کارآفرینان در سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: یک هزار و 708 تعاونی فعال در استان اردبیل فعالیت می کند که از این تعداد یک هزار و 60 تعاونی در جشنواره شرکت کردند.

 

رحیمی، خاطر نشان کرد: ارزیابی شرکت های تعاونی در ماه های اخیر با 2 آیتم از جمله فعالیت بیش از سه سال تعاونی در بخش های مختلف و حضور در نمایشگاه های بین اللمللی و صادرات محور بودن تعاونی بودند.

 

این مقام مسئول، افزود: 18 تعاونی برتر، 10 کارآفرین برتر و 2 کارآموز برتر بخش تعاونی در این جشنواره به عنوان منتخب هیئت داوران تجلیل خواهند شد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف هفته تعاون انگیزه دهی و تجلیل از کارآفرینان برتر است تا بتوانیم رونق و توسعه بیشتری را در این بخش از فعالیت های اقتصادی را شاهد باشیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر حسن روحانی روحانی غدیر خم سوال از رییس جمهور استیضاح استان همدان دولت حمایت از تولید کارآفرینان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید