Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنا ویلیامز با درخشش و پیروزی برابر خواهر بزرگتر راهی دور چهارم شد.

طرفداری- دور چهارم مسابقات تنیس یو اس اوپن که آخرین گرند اسلم سال 2018 محسوب می شود، شب هیجانی را سپری کرد. در بخش زنان و مهم ترین بازی این دور، سرنا ویلیامز در بازی یک طرفه و کم نقص با نتیجه 2-6 1-6 برابر ونوس ویلیامز به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد این تنیسور نابغه آمریکایی در فرم خوبی راهی یو اس اوپن شده تا پس از سال 2014 که آخرین قهرمانی خود را در یو اس اوپن به دست آورده بود این بار هم می تواند قهرمانی دیگری به کارنامه پر بار خود اضافه کند. در دور بعد سرنا ویلیامز باید برابر کایا کانپی ایتالیایی بازی کند. کارولینا پلیشکووا در دو ست برابر صوفیا کنین پیروز شد، اسلوان استفنز مدافع عنوان قهرمانی در دو ست قهرمان اسبق اوپن استرالیا ویکتوریا آزارنکا را شکست داد و الینا اسویتولینا رنکینگ هفتم زنان دو بر صفر برابر کیانگ وانگ پیروز و راهی دور چهارم شد.

در بخش مردان و جذاب ترین بازی شب گذشته ماتادور اسپانیایی شب دشواری را سپری کرد و در حالی که ست نخست را 5-7 به کارن خاچانوف روس باخته بود و در ست دوم خاچانوف 4-5 پیش بود و فرصت پیروزی در گیم سرویس خود را داشت رافائل نادال با برگشتی هیجان انگیز توانست ست دوم را 5-7 از آن خود کند. در ادامه این بازی زیبا و مهیج شاهد دو تای بریک بودیم که نادال با تجربه به خوبی از فرصت ها استفاده کرد و صعودی دشوار به دور چهارم داشت. لازم به ذکر است در ابتدای ست دوم نادال به دلیل مشکل در زانوی خود مجبور شد زانوی خود را ببندد. این بازی زیبا که نزدیک به چهار ساعت و نیم به طول انجامید می تواند نادال را در ادامه دچار مشکل کند اگر مصدومیت او جدی باشد. این اتفاق در اوپن استرالیا و برابر مارین چیلیچ هم رقم خورد که منجر به شکست مرد شماره یک تنیس شد. در دور بعد نادال باید در برابر نیکولاس باسیلاشویلی برود. در دیگر بازی های مهم برگزار شده استن واورینکا با نتیجه غیر منتظره سه بر صفر برابر میلوش رائونیچ کانادایی مغلوب شد و همچنین خوان مارتین دل پوترو سه بر صفر برابر فرناندو ورداسکو پیروز شد. از دیگر صعود کنندگان به دور چهارم اوپن آمریکا می توان به دومینیک تیم، جان ایزنر، بورنا کوریچ و کوین اندرسون را نام برد.

مهم ترین بازی های روز ششم یو اس اوپن در بخش زنان:

مدیسون کیز الکساندرا کرونیچ 20:30 آرتور آش انجلیک کربر دومینیکا سیبولکووا 21:00 لوئیز آرمسترانگ پترا کوویتوا اریانا سابالنکا 03:30 لوئیز آرمسترانگ ماریا شاراپووا یلنا اوستاپنکو 03:30 آرتور آش

مهم ترین بازی های روز ششم یو اس اوپن در بخش مردان:

راجر فدرر نیک کیریوس 22:00 آرتور آش الکساندر زورف فیلیپ کولشرایبر 22:30 لوئیز آرمسترانگ مارین چیلیچ الکس دی مینور 05:00 لوئیز آرمسترانگ نواک جوکوویچ ریچارد گاسکه 05:00 آرتور آش

مهم ترین بازی روز ششم، جدال تماشایی نیک کیریوس و راجر فدرر خواهد بود که انتظار بازی نزدیک و جذابی از این دو تنیسور می رود. این دو تنیسور پیش از این در مسابقات مسترز مادرید سال 2015، مسترز میامی 2017 و مسابقات هاله آلمان در سال 2018 برابر یکدیگر در هر سه سطح بازی کرده اند که شامل دو پیروزی برای فدرر و یک برد برای کیریوس بوده است. از نکات جالب این رقابت می توان به بازی نزدیک این دو تنیسور اشاره داشت جایی که هر سه بازی نتیجه دو بر یک شده و از 9 ست برگزار شده هشت ست نتیجه اش در تای بریک ها رقم خورده! فدرر کهنه کار که اخیرا ریترن های ضعیفی داشته برای پیروزی در این بازی قطعا نیاز به ریترن های خوب و سرویس های پایاپای با کیریوس خواهد داشت و اگر سرویس ها و ریترن های فدرر در جریان بازی افت کند بدون شک نیک کیریوس توانایی پیروزی بر او را خواهد داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این تاریخ سازی تیم ملی افغانستان، در خبری به صعود این تیم به جام جهانی پرداخت و نوشت: افغانستان با برتری برابر قرقیزستان بلیت ازبکستان را به دست آورد اولین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

AFC همچنین در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: بازیکنان افغانستان کار را تمام کردند و به جام جهانی رسیدند.

ایران، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان دیگر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی خواهند بود. این دوره از بازی‌های جام جهانی از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. قرعه کشی این رقابت‌ها ۶ خرداد در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090751

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس