Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک وکیل ارشد وزارت دادگستری آمریکا اظهار کرد یک جاسوس سابق انگلیسی دو سال پیش در جریان صرف صبحانه‌ای، به وی گفته است که مقام‌های اطلاعاتی روسیه معتقدند که ترامپ را "مثل موم در دستشان دارند".بروس اوهر، وکیل ارشد وزارت دادگستری آمریکا همچنین اظهار کرده که فهمیده یک دستیار کمپین ترامپ با مقام‌های روسی عالی‌رتبه‌تری به نسبت آنچه که قبلا این دستیار تایید کرده بود ملاقات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک وکیل ارشد وزارت دادگستری آمریکا اظهار کرد یک جاسوس سابق انگلیسی دو سال پیش در جریان صرف صبحانه‌ای، به وی گفته است که مقام‌های اطلاعاتی روسیه معتقدند که ترامپ را "مثل موم در دستشان دارند".

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، چند منبع آگاه گفتند بروس اوهر، وکیل ارشد وزارت دادگستری آمریکا همچنین اظهار کرده که فهمیده یک دستیار کمپین ترامپ با مقام‌های روسی عالی‌رتبه‌تری به نسبت آنچه که قبلا این دستیار تایید کرده بود ملاقات داشته است.

جزئیات قبلا اعلام نشده صبحانه تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۶ بروس اوهر با یک ماموریت اطلاعاتی سابق انگلیسی به نام کریستفر استیل اخیرا در نشستی خصوصی میان اوهر با قانونگذاران آمریکایی مطرح شد و یک نوع تبادل اطلاعات بالقوه حساس را درباره ترامپ افشا می‌کند.

این در حالی است که ترامپ مکررا تلاش داشته که اعتبار این اطلاعات را زیرسوال ببرد.

به گفته این منابع آگاه که نامشان را فاش نکردند از جمله مسائلی که اوهر مطرح کرده این بوده که گفته از سوی کریستوفر استیل در جریان این صبحانه فهمیده که یک مقام اطلاعاتی سابق ناشناس روسی این گفته را مطرح کرده که سازمان اطلاعات روسیه معتقد است "ترامپ را مثل موم در دستان خود دارد".

مشخص نشده که ‌آیا استیل مستقیما این گفته را از کسی شنیده یا از طریق رابط‌هایش آن را فهمیده اما این دریافت کلی در پرونده استیل منعکس شده است.

اوهر در زمان انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا یک مقام ارشد در دفتر معاون دادستان کل آمریکا بود و نخستین بار یک دهه پیش با استیل دیدار کرد و ارتباط آنها بر سر علاقه‌شان به مقابله با جرایم بین‌المللی سازمان یافته نزدیک تر شد و در زمان کمپین انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ چند بار با یکدیگر دیدار کردند.

یکی از دیدارهایی که اوهر در دیدار با قانونگذاران آمریکایی درباره آن توضیح داده مربوط به یک صبحانه با کریستوفر استیل در شهر واشنگتن است که در این نشست علاوه بر این دو نفر یک همکار استیل نیز در آن حضور داشته و همسر اوهر به نام نلی نیز مدت کوتاهی در این نشست حضور پیدا کرده است.

همچنین اوهر تایید کرد که استیل به او گفته یک دستیار کمپین ترامپ به نام کارتر پیج که در همان ماه به مسکو سفر کرده بود و ارتباطاتش با روسیه توجه اف‌.‌بی.‌آی را جلب کرد با مقام‌های روسی عالی‌رتبه‌تری به نسبت آنچه که تایید کرده دیدار داشته است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

کد خبر 849141 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل