Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:21:03 GMT

بیش از 34 میلیارد ریال به طرح های عمرانی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۵۵۳

بیش از 34 میلیارد ریال به طرح های عمرانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز شنبه در کارگاه آزمایشی آمایش سرزمین در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: علاوه بر این میزان اعتبار، 52 میلیارد و 560 میلیون ریال اعتبار دیگر نیز از محل اعتبارات توازن منطقه ای برای 10 دستگاه و 14 طرح عمرانی قصرشیرین تخصیص یافته است.
وی در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه را توجیه مدیران شهرستان برای اهداف بیشتر طرح آمایش سرزمینی عنوان کرد و گفت: هر مدیر دستگاه اجرایی باید بتواند در خصوص شاخص های حوزه عملکردی خود، بررسی های لازم را انجام دهد که در این سند آمایش لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که سند آمایش برای برنامه های کوتاه مدت از جمله سند توسعه شهرستان لحاظ می شود.
رضایی بیان کرد: یکی از مسائل مهم و کلیدی که در کنار برنامه ریزی ها باید به آن پرداخته شود، برنامه ریزی آمایش سرزمین و برنامه ریزی منطقه ای است.
وی گفت: این سند ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و کالبدی را در بر می گیرد و و روند جامعی از برنامه ریزی منطقه ای را ارائه می کند که بهترین مکمل برای برنامه ریزی کلان است.
مسئول طرح آمایش سرزمین استان کرمانشاه هم در این کارگاه گفت: سند آمایش یک سند بالا دستی برای توسعه کشور است.
جمال فتح الهی افزود: در این سند با توجه به موقعیت شهرستان ها و شرایط خاص آن، خدمات برتر لحاظ می شود و تمام اسناد توسعه متاثر از این طرح است.
وی گفت: مطالعات طرح آمایش استان کرمانشاه که در آذر ماه سال 93 آغاز شده بود اکنون تکمیل شد و در اردیبهشت 97 به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز رسیده است.
مسئول طرح آمایش سرزمین کرمانشاه ادامه داد: این طرح می تواند مبنایی برای توزیع اعتبارات عمرانی باشد.
فتح اللهی افزود: آمایش سرزمین، ارزیابی نظام مند عوامل طبیعی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به منظور یافتن راهی برای تشویق و کمک به جامعه بهره برداران در انتخاب گزینه های مناسب برای افزایش و پایداری توان سرزمینی در جهت برآوردن نیازهای جامعه است.
منظور از آمایش سرزمین، رسیدن به مطلوب ترین توزیع ممکن جمعیت، توسط بهترین شکل توزیع فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در پهنه سرزمین است.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اقتصادی و اجتماعی جامعه زیست محیطی شاخص معاون برنامه ریزی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر