Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از۳۷ هزار زائرایرانی پس از انجام اعمال حج، مکه مکرمه را ترک کرده و به سوی مدینه منوره و ایران راهی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همه روزه تعدادی از زائران ایرانی از مکه مکرمه خارج شده و به سمت مدینه منوره و ایران می روند.

گزارش دریافتی از ستاد مکه مکرمه حاکیست: بیش از ۳۷ هزارتن از حجاج کشورمان پس از انجام اعمال حج تمتع  مکه مکرمه را ترک کرده وبه مدینه منوره و ایران رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، تا پایان امروز، شنبه دهم شهریورماه حدود 20 هزار زائرمدینه بعد ، از مکه به شهر پیامبرمنتقل می شوند و نزدیک به 6500 زائر نیز از طریق فرودگاه مدینه به تهران انتقال می یابند.
این گزارش حاکیست تا پایان امروز نزدیک به یازده هزارتن از حجاج کشورمان نیز ازمکه به فرودگاه جده انتقال یافته و به ایران باز می گردند. 


پرواز زائران از طریق فرودگاه جده به ایران از چهارم شهریورماه و همچنین پرواز خروج زائران ازمدینه به کشورمان ازیک روز بعد پنجم شهریور آغاز شده است.
به طور میانگین روزانه بین چهار تا پنج هزار نفر از جمعیت موجود در مکه کم می شود و در روزهای آینده همین روند ادامه دارد. طبق برنامه ریزی انجام شده، شهر مکه 21 شهریور ماه از زائران ایرانی خالی می شود. 
گفتنی است امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران کشورمان از 19 ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی شدند.
نخستین گروه حجاج کشورمان روز 27 تیرماه وارد مدینه منوره شدند و پرواز‌های برگشت زائران تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر غدیر خم اینفوگرافی استان همدان استیضاح اردبیل عید غدیر خم سوال از رییس جمهور بازگشت حجاج مدینه حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود

تین نیوز

 رئیس هیئت مدیره شرکت احیا ریل ایرانیان در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این شرکت ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی ، تعطیلی ایستگاه ریلی و جایگزین نمودن سایر مدل های حمل و نقلی در سبد حمل و نقل بیش از ۲ میلیون تن از محمولات شرکت های تابعه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، علی یوسف پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در ادامه از مهرداد بذرپاش درخواست کرده است: با توجه به موارد مطروحه از آن مقام محترم درخواست می گردد دستور فرمایید جهت برون رفت از مشکلات ذکر شده، به هر نحو مقتضی ( نظیر تخصیص قطار برنامه ای به این شرکت ) اقدام لازم صورت پذیرد تا با مساعدت حضرتعالی شاهد تداوم سرمایه گذاری و رشد حمل و نقل ریلی کشور باشیم. 

وی در این نامه با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیاردی در صنعت ریلی تاکید کرده است: علی رغم سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این مجموعه در صنعت حمل و نقل ریلی، با نهایت تاسف حداقل انتظارات مدنظر این مجموعه از بخش ریلی تاکنون به هیچ وجه محقق نشده است. 

تصویر این نامه را در ادامه ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)