Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عزیزپور در این گفت وگو با اشاره  سطح  بازی های آسیایی جاکارتا 2018اظهار کرد: حضورجدی  بسیاری از کشور ها در این دوره از مسابقات و توزیع مدالها بین کشورهای مختلف یکی از نشانه های بالابودن سطح مسابقات  جاکارتا بود ونشان دهنده این است که این کشورها با آمادگی بسیار بالایی دراین مسابقات حاضر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نگاه مترقی ومتوازن دولت تدبیر وامید به حوزه  ورزش

او با اشاره به تلاش های دولت تدبیر وامید درپیشرفت ورزش کشور وتقدیر رییس جمهور از مدال آوران ،افزود: دکترروحانی ریاست محترم جمهوری با توجه به اینکه  یک شخصیت فرهنگی واجتماعی  است  نگاه مترقی و متوازنی  به دو حوزه ورزش قهرمانی وهمگانی دارد.

عزیزپوربا بیان اینکه صحبت های جناب رییس جمهور قبل از مسابقات و دربحث تقدیر ازقهرمانان برانگیزه وموفقیت مدال آوران موثر بوده است ،یادآورشد: دکتر روحانی پاداش تمام قهرمانانی که قبل ازروی کار آمدن  دولت تدبیروامید ،طلب کار بودند را با علاقه مندی و اعتبار خوبی که به  این موضوع اختصاص داده بودپرداخت کردوهمین موضوع نیز روی ایجاد انگیزه در ورزشکاران  وکاروان ایران موثر افتاد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  ادامه داد: نگاه ویژه ریس جمهور به دیدگاه دکتر سلطانی فر نیز تبلور پیدا کرده است به گونه ایی که این نگاه مترقی باعث ارتقا وضعیت ورزش کشوربه شکل کلی وهمچنین  ورزش قهرمانی شده است .

او تصریح کرد: با توجه به نگاه  مترقی وسیاست درست دولت تدبیر وامید به حوزه  ورزش ما شاهد رشد  اعتماد به نفس وخودباوری در جامعه ورزشکاران نسبت به گذشته هستیم و در این دولت مسائل ورزشی به صورت جدی تری  پیگیری می شود.

*رتبه اندونزی در مسابقات آسیایی غصبی است

عزیزپور با اشاره به مدال های اندونزی به عنوان میزبان مسابقات جاکارتا و بالارفتن رتبه این کشور نیز گفت: جایگاه اندونزی در رقابت های آسیایی جاکارتا به عنوان میزبان  یک جایگاه غصبی است .

او ادامه داد: بدترین حالت ممکن در ورزش قهرمانی  این است  که میزبان خودش را به شکلی درورزش مطرح کند تا بتواند جایگاهی رادرورزش قهرمانی غصب کندودر رتبه بالاتری قرار بگیردواندونزی درسطح بازی های آسیایی این کاررا انجام دادچون زمانی که از بین ۱۴ مدال رشته پنجاک سیلات ۱۲ مدال را کشور اندونزی کسب می کند نشاندهنده این است  که جایگاهی که این کشور کسب کرده است غصب جایگاه کشورهای دیگرمانند ایران است .

عزیزپور بیان کرد: شرایط واقعی کشور میزبان در دنیای ورزش قهرمانی ازگذشته های دور تا به امروز نشان نمی دهد که این کشور توانایی قرار گرفتن در این سطح را داشته باشد لذا می توان پذیرفت  این عنوان وجایگاه اندونزی در این دوره از مسابقات غصبی است ودر واقع حق ایران بوده  که دراین جایگاه قرار بگیرد.

*اضافه کردن پنجاک سیلات در راستای اهداف میزبان بود

او با بیان اینکه اندونزی  و برگزار کنندگان مسابقات آسیایی جاکارتا خودشان به خوبی از کیفیت مدال ها  اطلاع دارند ،خاطر نشان کرد:رشته ایی مثل پنجاک سیلات را که حداقل عمومیتی در بخش زیادی  از آسیا ندارد وظاهرا بومی کشور میزبان است را دراین دوره از بازی های آسیایی گذاشته اندتا با کسب مدال در این رشته باعث ارتقا رتبه خوشان شوند ؛

عزیزپور افزود: اندونزیایی ها  شاید با این روش درمدت کوتاهی جایگاهی به دست آورند  ولی به خوبی می دانند که  این عنوان به خودشان نمی چسبدوبا توجه  فراوانی مدالهایی که سایر کشور های مختلف آورده انداز حالت نرمالیته و کیفیت وحق توزیع مدال ها توسط کشور های دیگر  به خوبی مطلع هستند .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  ،اضافه کردن رشته پنجاک سیلات توسط کشور میزبان و  توزیع مدالها به وسیله  این رشته ورزشی را ناعادلانه  عنوان کرد ویادآورشد:  اضافه کردن رشته پنجاک سیلات واین شکل از توزیع مدال ها درراستای اهداف طراحی شده توسط  کشور میزبان بوده است لذا انتظار داریم که شورای بازی های آسیایی در اینچنین  شرایطی به گونه ایی تدبیر به خرج دهند تا باعث مقبولیت عمومی آنان  از طرف جامعه ورزشی آسیا  شود .

*جایگاه ایران در جاکاراتا  حاصل تلاش های دولت تدبیر وامید است

عزیزپور با اشاره به جایگاه ایران  با بیان اینکه مسلما سایرکشورهابه کسب مدال وعناوین برتر در  بازی های آسیایی توجه ویژه نشان می دهند ،افزود: در حال حاضر ایران  با توجه به نتایج رشته های باقیمانده وتاثیر آن برافزایش مدال ها جایگاه خوبی را به دست آورده است که بدون شک  حاصل تلاش ها ودیدگاه های خوب دولت تدبیروامید  وزحمات  فدراسیونهای مختلف است.

*سهم خوب لرستانی ها در بازی های جاکارتا

 عزیزپور درادامه به سهم لرستانی ها در موفقیت های ایران در مسابقات آسیایی جاکاراتا  اشاره کردو گفت:8 ورزشکار لرستانی متشکل از 5بانوی ورزشکار و 3 نفر دررده آقایان به جاکارتا اعزام شده اند و مدال طلای کانوپولوی بانوان و مدال برنز بسکتبال ۳نفره حاصل نقش موثر ورزشکاران لرستانی بوده است .

.مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین   از اعزام 12 لرستانی مشکل از 10 ورزشکار  یک مربی ویک داور به مسابقات پارآسیایی خبرداد وتاکید کرد: لرستانی ها دربحث دومیدانی سرآمد کشور هستند آنچنانکه بالاترین‌  درصد مدال های دو میدانی کشوررا لرستانی ها کسب می کنند.

 علی یاور عزیزپور خاطر نشان کرد: ورزشکاران لرستانی اعزامی به پارآسیایی  در حال حاضر آمادگی خوبی دارند ومطمئن هستیم باردیگر همانند گذشته  پرچم جمهوری اسلامی ‌ایران‌را به اهتزاردرخواهند آورند ومایه افتخار لرستان خواهندشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت رقابت رییس جمهور برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور

کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین  در خصوص موضع وزارت ورز و جوانان در مورد تلاش مالکان جدید برای تغییر نام باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وی افزود: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

تجلیل از افتخار آفرینان ورزشی

هاشمی همچنین گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی را که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخارآفرینی کنند، با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم و  ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است