Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که اشتباه داور دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده خراسان به ضرر تیم اصفهانی، در نتیجه این مسابقه تأثیرگذار بوده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در دیدارهای روز نخست از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: با توجه به گزارش ناظران داوری در شش دیدار از مسابقات لیگ برتر، در بازی ذوب‌آهن و پدیده خطای پنالتی به نفع تیم ذوب‌آهن اصفهان گرفته نشد و متأسفانه اشتباه حیدری در نتیجه بازی تأثیر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: در دیگر مسابقات، داوران اشتباه تأثیرگذاری در نتیجه بازی نداشتند. در روزهای آینده باید فیلم بازی‌ها را بازبینی کنیم و اگر مشکلی در بازی‌ها دیدیم، مطمئناً آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با 10 شهریور را به نام روز داور نامگذاری کرده است. جا دارد این روز را به داوران و کمک‌داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان کشور تبریک بگویم. معتقدم باید از این قشر زحمتکش حمایت کرد و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو، آن هم با قضاوت مطلوب داوران باشیم. همان‌طور که اشتباهات آنها را اعلام می‌کنیم، باید به عملکرد مناسب‌شان در مسابقات نیز اشاره شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی فریدون اصفهانیان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند