Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسین زاده رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساری اطلاع رسانی شد و بلافاصله با هماهنگی بعمل آمده تیم غواصی آتش نشانی به همراه خودروی ویژه عملیات غواصی به محل حادثه واقع در منطقه پاسند بهشهر روستای محمد آباد، پایین دست سد گلورد اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور تیم ۴ نفره غواصی در محل حادثه اشاره کرد و افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه غواصان اعزامی پس از طی مسافتی با حمل تجهیزات غواصی و پیاده روی به محل مورد نظر رسیدند.

حسین زاده با اشاره به جستجو و تلاش غواصان آتش نشانی در این عملیات، گفت: غواصان پیکر بی جان پسر نوجوان تقریباً ۱۵ ساله را در حالی که تحت فشار زیاد آب زیر سنگ گیر کرده بود یافتند و با تلاش بی وقفه وی را از آب رودخانه به بیرون کشیده و جهت ادامه مراحل قانونی تحویل عوامل مربوطه دادند.

رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری به همکاری ۲ ساعته آتش نشانان ساری و بهشهر در این عملیات اشاره کرد و افزود: علت غرق‌ شدگی فرد مورد نظر از سوی مقامات انتظامی و قضایی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

تلاش غواصان آتش نشانی ساری برای کشف جسد فرد غرق شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در کار خیر

دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید باستانی نوروز برای آزادی زندانیان نیازمند پیش قدم شد.

او با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی که بدون سابقه کیفری در پرونده به صرف ناتوانی در پرداخت رهسپار بند شده بود را فراهم کرد.

اسماعیلی‌فر زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۷۱ در ساری در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلر در محور بجنورد ـ شیروان + فیلم
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز به مرحله آخر رسید
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز
  • ادامه عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز+عکس
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • پرسپولیسی‌ها در کار خیر
  • عملیات تنظیف و پاکسازی رودخانه خرم رود خرم‌آباد
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • ادامه تلاش آتش‌نشانان برای رفع آبگرفتگی‌های شهر اهواز