Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:34:28 GMT

184 حادثه دیده از خدمات هلال احمر گیلان بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۷۷۸

184 حادثه دیده از خدمات هلال احمر گیلان بهره مند شدند

رشت - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: 184 نفر از حادثه دیدگان طی یک هفته گذشته از خدمات امدادی این جمعیت در استان بهره مند شدند.

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 149 نفر از آسیب دیدگان حوادث جاده ای و 35 نفر از حوادث دریایی، کوهستان و شهری در این مدت از خدمات جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 49 نفر توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر استان گیلان به مراکز درمانی منتقل شده اند، اظهار داشت: 65 تیم عملیاتی به این حادثه دیدگان طی یک هفته گذشته امدادرسانی کردند.
ولی پور خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان در 16 شعبه، 14 پایگاه ثابت و هشت پست موقت جاده ای ، چهار پایگاه کوهستان ، 18 طرح ساحلی و یک پایگاه امداد هوایی و سه تیم واکنش سریع در مرکز استان و با استقرار بالگرد این خدمات را ارائه داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه 197 نجاتگر با 57 آمبولانس در عملیات های امدادی طی یک هفته گذشته حضور داشتند، تصریح کرد: درصد زیادی از وقوع حوادث از طریق تماس با تلفن 112 ندای امداد است که نجاتگران بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و خدمات لازم را ارائه کردند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر امدادرساني گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۲:۴۹ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ایواوغلی_خوی، برخورد پراید و دنا گزارش شد.    وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند   مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصد‌مین به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت