Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:46:11 GMT

چهار عامل نزاع سگ در بوکان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۲۹۲۰

چهار عامل نزاع سگ در بوکان دستگیر شدند

رحیم عبدالکریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میدان گیری و شرط بندی حیوانات از جمله سگ ها در چند سال اخیر به برنامه ای معمول در بوکان تبدیل شده که اعتراض شدید طرفداران حقوق حیوانات را به همراه داشته است.
وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از بروز این نوع ناهنجاری های فرهنگی، عاملان و برنامه‌ ریزان اصلی این برنامه شناسایی و پس از معرفی به مقام قضایی به تحمل ضربات شلاق و حبس محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: روند برخورد با دیگر افراد متخلف در این حوزه با همکاری مقام قضایی ادامه می یابد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان ابراز امیدواری کرد که با در نظر گرفتن بینش فرهنگی مردم این شهرستان شاهد اذیت و آزار حیوانات تحت عناوین و توجیه های مختلف نباشیم.
به گزارش ایرنا، چند سالی است که نزاع بین سگ ها به ویژه در ایام بهار و اوائل پاییز در برخی مناطق روستایی و حاشیه شهر بوکان برگزار می شود که این امر موجب ناراحتی مردم شده است.
7510/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت حبس حفاظت محیط زیست حقوق ناهنجاری بوکان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد