Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری بازی‌های آسیایی در گفتگو با درباره خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: شرایط و کیفیت مسابقات بسیار بالا بود. رقابت بین من، سعید علی حسینی و وزنه بردار ازبکستانی برای کسب مدال طلا تنگاتنگ بود، اما با این حال خدا کمک مان کرد و توانستیم مدال‌های طلا و نقره را برای کشور عزیزمان تصاحب کنیم و باعث به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم در سالن مسابقات شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که شرمنده مردم نشدم و توانستم با کسب مدال طلا برای همیشه از ورزش قهرمانی خداحافظی کنم.

این خداحافظی به هیچ عنوان احساسی نیست

دارنده مدال طلای المپیک لندن در پاسخ به این سوال که امکان بازگشتش به وزنه برداری وجود دارد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه زانویم اذیت می‌کرد تصمیم گرفتم از ورزش حرفه‌ای کناره گیری کنم. گر چه در ورزش هستم و سعی می‌کنم در جبهه‌های دیگر به ورزش کشورم خدمت کنم، اما امکان بازگشتم به ورزش وجود ندارد. مسابقات وزنه برداری جز پر استرس‌ترین مسابقات به حساب می‌آید به صورتی که ورزشکاران در جریان مسابقات با استرس مواجه می‌شوند و باید در آن شرایط سخت بر استرس موجود غلبه کرد تا عملکرد را به بهترین شکل ممکن کنترل کرد. از لطف و مهربانی مردم بسیار ممنونم واقعیت این است که انرژی مثبت و دعای خیر آن‌ها همیشه به من کمک کرد و اکنون نیز احساس می‌کنم که باید جوانتر‌ها وارد میدان شوند و این خداحافظی ام به هیچ عنوان احساسی نیست.

خیلی‌ها بی رحمانه به کیانوش حمله کردند

دارنده سه مدال طلا بازی‌های آسیایی درباره حذف کیانوش رستمی تصریح کرد: اعتقادم بر این است کیانوش وزنه بردار بزرگی است، اما هنگامی که حذف شد خیلی‌ها بی رحمانه به او حمله کردند و او را مورد بی مهری قرار گرفت. امیدوارم او هر چه زودتر شرایطش را بهبود ببخشد تا در مسابقات آینده بتواند نتایج بهتری را بدست بیاورد. درست است در فضای مجازی اعتراضات متعددی نسبت به نتیجه او صورت گرفته است، اما با این حال بعید به نظر می‌رسد که کیانوش در این سن بخواهد وزنه برداری را کنار بگذارد.

او در مورد اینکه آیا می‌توانیم در مسابقات جهانی عشق آباد از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم یا خیر، گفت: از الان خیلی زود است درباره این موضوع بخواهیم اظهار نظر کنیم هر چند که امیدوارم باز هم ملی پوشان تیم ملی بتوانند در عشق آباد هم به مدال‌های خوبی برسند.

سلیمی در مورد اینکه آیا کسی می‌تواند جایگزین او در تیم ملی شود یا خیر، گفت: به هر حال این موضوع نیازمند است تا مسئولان ورزشکاران با استعداد جوان را مورد حمایت قرار دهند تا در سالیان آینده به بدنه تیم ملی تزریق شوند. علی داوودی چندی پیش توانست در رقابت‌های جوانان جهان به مقام قهرمانی برسد و شک ندارم که با ممارست بیشتر می‌تواند این رویه را در رده سنی بزرگسالان نیز تکرار کند.

علی حسینی نیازی به تعریف ندارد

او در مورد عملکرد علی حسینی نیز گفت: سعید با توجه به نحوه تمرینات آماده سازی که در ماه‌های اخیر داشت، توانست در ۲ ضرب وزنه‌های خوبی را بالای سر ببرد. عملکرد او قابل قبول بود و خیلی خوشحالم که جواب زحماتش را با یک مدال نقره گرفت. سعید نیازی به تعریف ندارد.

تلاش‌های برخواه برای تیم ملی بسیار ستودنی است

قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره عملکرد برخواه سرمربی تیم ملی گفت: عملکرد محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری بسیار قابل قبول بود به نحوی که با تمام توان برای تک تک اعضای تیم در مسابقات و تمرینات برنامه ریزی می‌کرد همین عامل موجب شد تا بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری را پس از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی کسب نمائیم.

قهرمان سال ۲۰۱۱ جهان درباره تاریخ سازی تیم ملی در بازی‌های آسیایی پاسخ داد: این نتیجه خیلی عالی بود، اما اگر شانس با ما یاری می‌کرد، می‌توانستیم در دسته ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم هم به جای یک مدال، ۲ مدال بگیریم، اما بد شانسی عاملی شد تا نتوانیم مدال‌های بیشتری را برای کاروان اعزامی ایران بدست آوریم. هر چند که این نتایج هم باعث خوشحالی مردم کشورمان شد.

مطمئنم سهراب مرادی رکورد شکنی می کند

سلیمی درباره رکورد شکنی سهراب مرادی بیان کرد: مدال طلا و رکورد شکنی سهراب بیانگر عملکرد درخشان او در مسابقات بود، اما در ۲ ضرب بدنش دچار تحلیل شد و نتوانست به رکورد دنیا که دست خودش بود حمله کند. شک ندارم که در مسابقات آتی می‌تواند وزنه‌های بیشتری را بزند. او یک اعجوبه در رشته وزنه برداری است.

خوشحالم این قهرمانی‌ها را با نام ایران بدست آورده ام

نفر سوم مسابقات جهانی آناهایم که به رکورد سه مدال طلا در بازی‌های آسیایی در کنار محمد نصیری قرار گرفت، اظهار داشت: برایم مهم آن است که این قهرمانی‌ها و افتخارات با نام ایران بدست آمده و خوشحالم که وزنه برداری افتخارات خوبی را برای کشور در رویداد‌های مهم از جمله بازی‌های آسیایی و المپیک به ثبت رسانده است. امیدوارم این افتخار آفرینی‌ها همچنان از سوی ورزشکاران کشورمان در مسابقات آتی هم تداوم داشته باشد.

حمایت فدراسیون از ورزشکاران ستودنی است

او در مورد حمایت فدراسیون در این ماه‌های اخیر از ورزشکاران گفت: مسئولان فدراسیون با وجود مشکلات فراوان، اما تا حد امکان از ورزشکاران حمایت کرده اند و جا دارد بابت این موضوع نهایت تشکر و قدردانی را از آن‌ها داشته باشم.

بیشتربخوانید: خداحافظی بهداد سلیمی از ورزش قهرمانی سلیمی: برای این مدال جنگیده بودم/خداحافظی ام احساسی نیست

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون وزنه برداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید

مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما با دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک، درباره حضور در این تیم مذاکره کردند.

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد