Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کشوری فول کیک بوکسینگ بانوان روز جمعه در تهران به پایان رسید و سهم تیم اعزامی بانوان قم به این رقابت‌ها کسب دو مدال بود.

وی افزود: مرضیه نصراللهی در این مسابقات برای تیم کیک بوکسینگ استان قم طلا گرفت و سمانه یوسف زاده در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد و هدایت تیم اعزامی قم در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور بر عهده پروانه سیدپور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: همچنین مسابقات کشوری کیک بوکسینگ فول کنتاکت بانوان نیز با درخشش دختران رزمی کار قمی همراه بود به طوری که در رده سنی نونهالان مهسا موسوی از قم طلا گرفت و در رده بزرگسالان فرحناز طاطار مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان و جمیله حسینی مدال برنز وزن ۵۴ کیلوی بزرگسالان را به دست آوردند.

یزدی بیان داشت: پس از برگزاری هفته دوم از دوره اول لیگ انفرادی هیئت ورزش‌های رزمی، برگزاری هفته سوم این مسابقات در دستور کار قرار گرفته است و برگزاری این مسابقات به صورت منظم به منظور قرار گرفتن رزمی کاران قمی در فضای رقابتی و کسب تجربه مبارزه برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته‌ها و سبک‌های رزمی متعدد فعالیت می‌کند و با توجه به استقبال بالای جوانان قمی از رشته‌های رزمی، برنامه‌های ویژه مسابقاتی برای این قشر از علاقمندان، کمک بزرگی به مدال آوری ورزشکاران قم در میادین کشوری خواهد بود.

کد خبر 4390330

منبع: مهر

کلیدواژه: رقابتهای کیک بوکسینگ ورزش رزمی کیک بوکسینگ مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز عید سعید قربان شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید