Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یوسفی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، بر ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه تأکید کرد. 

وی اظهار کرد: توجه به تعاون باعث توسعه اشتغال می‌شود و باوجود ظرفیت‌هایی که در حوزه تعاون وجود دارد نباید گرفتار مشکل بیکاری در جامعه بود و باید فعالیت تعاونی ها تقویت شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی برتر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این جشنواره ۱۱ شهریورماه سال جاری در محل سالن همایش‌های مهرانه زنجان برگزار و از ۱۸ اتحادیه و شرکت تعاونی برتر تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی تأکید کرد: در جشنواره تعاونی‌های برتر سال جاری  با ابتکار معاونت امور تعاون وزارت متبوع یکی از شرکت‌های تعاونی برتر استانی به‌عنوان سفیر تعاون استان انتخاب‌شده  است.

وی افزود: از  ۳۳ درصد کل تعاونی‌های فعال استان به تعداد  ۳۶۶ اتحادیه و شرکت تعاونی در سامانه سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان زنجان ثبت‌نام کرده بودند که نسبت به سال گذشته ۱۶۸ درصد رشد دارد.

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: استان زنجان در ثبت نام تعاونی‌ها در  سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.

یوسفی از افتتاح ۹ طرح تعاونی در هفته تعاون سال جاری خبر داد و گفت: این طرح‌ها دربخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی بوده که با  ۶۳ نفر عضو، با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۶۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و ۱۲۵ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده و با ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به بهره‌برداری رسیده است. 

وی تصریح کرد: افتتاح این طرح‌ها در مرقد مطهر حضرت امام (ره) به‌صورت ویدئوکنفرانس خواهد بود.

کد خبر 4390756

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی محمدرضا یوسفی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز عید سعید قربان شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

زین العابدین با اشاره به رشد  ۲۶ درصدی صادرات از گمرک استان در ماه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه گذشته گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی اظهار کرد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان عنوان کرد: بعد از حدود یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو ابراز کرد: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

بنابر اعلام گمرک زنجان طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند