Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان خوزستان از آمادگی لازم برای انجام ۸۰ اکران از فیلم تنگه ابوقریب در روستا‌های استان خبر داد.

محمد شهباز، معاون رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم تنگه ابوقریب در روستا‌های این استان گفت: ما از آمادگی لازم برای انجام ۸۰ اکران از فیلم تنگه ابوقریب در روستا‌ها و شهرستان‌های استان خوزستان برخورداریم و قرار است پس از تکمیل لیست روستا‌های متقاضی، فرآیند اکران فیلم را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهباز افزود: برنامه ریزی‌های ما بر این محور است که از ابتدای ماه محرم تا پایان مهرماه سال جاری، اکران فیلم تنگه ابوقریب را در روستا‌ها و شهرستان‌های استان انجام دهیم.
معاون رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان خوزستان بیان داشت: با توجه به اینکه داستان این فیلم در مورد استان خوزستان و دوران دفاع مقدس است، بسیج دانشجویی استان به دنبال این است تا در روستا‌ها و شهرستان‌هایی که بدون سینما هستند، با هماهنگی تهیه کننده فیلم و با اخذ کمترین هزینه اقدام به اکران آن کند.
وی اضافه کرد: متولی این کار، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان بوده و این گروه‌ها تا کنون موفق به انجام ۸ اکران از این فیلم شده اند و همچنان منتظر تکمیل لیست برای اکران در سایر روستا‌های استان هستیم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی فیلم تنگه ابوقریب استان خوزستان گروه های جهادی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان