Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@15:19:22 GMT

۵/ ۱ میلیون جابه‌جایی اپراتور موبایل طی دو سال

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۳۵۱۲

۵/ ۱ میلیون جابه‌جایی اپراتور موبایل طی دو سال

البته ما نمی‌خواهیم اعلام کنیم تراز کدام اپراتور در ترابردپذیری برتر شده چون ممکن است اپراتور از این موضوع استفاده ‌کند و بگوید در ترابرد اول است، درصورتی که پارامترهای دیگری هم وجود دارد. وی ادامه داد: تنها تعداد تراز ملاک نیست، موارد دیگری از جمله کیفیت، تعداد تخلفات، سرعت ترابرد و تجربه کاربری هم وجود دارد و بعضی از این پارامترها به نحوه ارائه سرویس برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است یک اپراتور در یک مدت زمان، سرویس خاصی ارائه دهد که در آن زمان مشترک به اپراتور ترابرد کند و بعد بخواهد به اپراتور مبدا خود برگردد؛ این دلیل نمی‌شود اپراتوری که از آن بازگشته، سرویس نامناسبی داشته یا اپراتوری که الان انتخاب کرده سرویس‌اش مناسب است. مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی رگولاتوری با اشاره به حداکثر تعداد تفاوت ترابرد ورودی و خروجی در اپراتورها بیان کرد: تراز ترابرد بین هر سه اپراتور عدد قابل توجهی نیست و کمتر از ۲۰ هزار تاست.

یعنی تفاوت بهترین حالتی که اپراتوری مشترک بیشتری جذب کرده و بدترین حالتی که مشترک از دست داده، ۲۰ هزار بوده است. این تراز همیشه حفظ می‌شود و البته برای همراه اول که ۵۷ میلیون مشترک، ایرانسل که ۳۵ میلیون مشترک و رایتل که ۳ میلیون مشترک دارد، عدد قابل توجهی نیست. امامی با بیان اینکه وقتی بحث ارزیابی اپراتورها مطرح می‌شود، پارامترهای زیادی وجود دارد که سالانه بررسی و نتایج آن اعلام می‌شود افزود: مشکلی که ما با فضای اپراتوری داریم این است که در مواردی اپراتوری یک شاخص، مثلا تفاوت تراز مثبت را اعلام کند و بگوید در ترابرد اول شده، درصورتی که این مورد و بررسی تنها یک شاخص مورد تایید ما نیست، زیرا موضوعات دیگری هم در ترابرد مطرح است. ممکن است اپراتوری ترازش را مثبت حفظ کند اما تخلف زیادی داشته باشد، که یعنی از نظر ما در ترابرد موفق نبوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • تراز دریاچه ارومیه به ۱۲۷۰.۶۰ متر رسید/لزوم تغییر الگوی کشت
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران