Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق فوتبال ایتالیا از آنچلوتی و آلگری تمجید کرد و گفت زمانی که کارلتو جزوه دادن و آموزش را شروع می کند، نمی توان او را متوقف کرد. 

طرفداری - فابیو کاناوارو سابقه بازی برای هر دو تیم یوونتوس و پارما را در کارنامه دارد و این دو تیم امشب از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم می روند. وی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

پارما شهر زیبایی است و من آنجا با خانواده ام بزرگ شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده انقدر گسترش پیدا کرد که مجبور شدیم طی 7 سال، پنج بار نقل مکان کنیم اما آنجا خوشحال بودیم. فکر کردن به اینکه استادیو تاردینی تنها پس از سه سال سقوط به سری دی، دوباره در سری آ میزبان یوونتوس است، مرا پر از اشتیاق می کند. پارما در چنین بازی، هیچ چیزی برای باختن ندارد بنابراین چه کسی می داند؟ یووه خیلی قوی است و نه فقط به خاطر کریستیانو رونالدو. برای مثال من واقعا امره جان را دوست دارم. 

مکس آلگری می داند چگونه تیمش را بر اساس خصوصیات تیم حریف و بازیکنان فعلی اش تغییر دهد. واقعا سخت است بخواهید او را غافلگیر کنید. یووه مدعی اصلی اسکودتو است و فاصله با سایر تیم ها بیشتر هم شده است. یووه همچنین در خارج از زمین فوتبال هم فاصله را بیشتر کرده است. سایر تیم ها در زمینه ساختاری و اقتصادی در سطح یوونتوس نیستند. آنها زمین تمرین جدید می سازند و تیم بی را تشکیل داده اند. حتی یک تیم قدرتمند زنان هم تاسیس کرده اند. یوونتوس به عنوان یک باشگاه احساس قدرت می کند و از تغییر هراسی ندارد. آسان نیست در یک تابستان جیجی بوفون و کلودیو مارکیزیو را از دست بدهید اما قدرت باشگاه باعث می شود هر چیزی را حل کنند. 

کاناوارو بین سال های 1996 تا 1998 در پارما شاگرد کارلو آنچلوتی بود و حالا کارلتو در ناپولی کار می کند:

بیشترین چیزی که از کار با کارلتو به یاد می آورم، آموزش یارگیری منطقه ای است. من عادت داشتم روی یک بازیکن تکل می زدم و به صورت نفر به نفر او را کنترل می کردم اما با آنچلوتی حرکات و جابجایی های صحیح را یاد گرفتم. وقتی کارلتو شروع می کند به شما جزوه آموزشی بدهد، سخت است او را متوقف کنید. رابطه من با او فوق العاده بود. فقط همین را بدانید، زمانی که با ما خداحافظی کرد تا به میلان برود، همه ما بازیکنان گریه می کردیم. 

او مرد بزرگی است. وقتی به پارما آمد، من خیلی جوان بودم و متقاعد شده بودیم در پست دفاع چپ می توانم خوب کار کنم. فکر می کنم یکی از اشتباهات کوچک او همین بود. در واقع پس از مدتی به اشتباهش پی برد و من و لیلیان تورام را به مرکز خط دفاعی منتقل کرد و ما هر دو به مدافعان خوبی تبدیل شدیم. 

شاگرد آنچلوتی، جنارو گتوزو هدایت میلان را به عهده دارد. با این حال کاناوارو فکر می کند سیستم 4-3-3 مائوریتزیو ساری هم در میلان کنونی نقش دارد:

فوتبال مدرن این است و راهش در همین مسیر است. تنها مساله زمان و فضا است و رینو همیشه در این مسائل خوب بوده است. فکر می کنم ساری در لیگ برتر خوب کار می کند. آنچلوتی با هوش بالایش، ناپولیِ ساری را پیشرفت می دهد و ساری هم همین کار را با چلسیِ آنتونیو کونته می کند. درست است که بازیکنان چلسی دلشان برای آنتونیو تنگ نشده اما او اثرات مهمی از خودش در تیم به جا گذاشت که قبلا آن را در تیم نمی دیدیم. اگر به دقت نگاه کنید، بازیکنان چلسی در جام جهانی نسبت به سایرین در بهترین سطح بدنی بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899732

دیگر خبرها

  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود