Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:11:45 GMT

عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۳۹۵۵

عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز انتخابات دور دوم شورای پنجم اسلامی شهر اهواز در حالی برگزار شد که عبدالزهرا سنواتی به عنوان تنها کاندیدای ریاست این شورا با ۱۳ رای موافق به عنوان رئیس شورای شهر اهواز انتخاب شد.

در ادامه رای گیری‌ها، مهران باباپور به عنوان تنها کاندیدای نایب رئیس شورا، محمد هادی‌قنوات به عنوان تنها کاندیدای منشی اول شورا، محمد رضا ایزدی به عنوان تنها کاندیدای منشی دوم شورا و اسکندر لطف‌علی‌زاده نیز به عنوان تنها کاندیدای خزانه‌دار شورا با رأی موافق تمامی ۱۳ عضو شورای شهر اهواز انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4390848

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا شهرداری اهواز شورای شهر اهواز مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز عید سعید قربان شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش پرونده قتل در دزفول

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای مجتمع شماره ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با همت و تلاش جهادگونه خود توانستند با جلب رضایت اولیای دم در قالب پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم پس از پنج سال پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کنند. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار داشت: سال 1398 دریکی از روستاهای شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین 2 طایفه رخ داد و منجر به قتل یک خانم 37 ساله شد که این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این 2 طایفه بیشتر شعله‌ور کرد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های متمادی طی دعواهای متعدد بین این 2 طایفه مشکلات زیادی برای روستا و خانواده‌ها بوجود آمد که با تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده برای حل و فصل به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

این مقام قضایی برگزاری نشست‌های متعدد و طاقت‌فرسا در این سال‌ها را یادآور شد و گفت: در نهایت در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کارگروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش به حرمت امام علی(ع) می‌بخشم، مهلت 40 روزه‌ای برای اجرای تعهدات خانواده قاتل گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد. همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل دادند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با قدردانی از تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و خانواده مقتول که به حرمت امام علی (ع) قاتل را بخشیدند، اظهار داشت: تلاش‌های مدیر امور اداری شورای حل اختلاف دزفول، رئیس و اعضای مجتمع شماره 12 شورای حل اختلاف این شهرستان جای قدرداینی دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بر لزوم گسترش بیشتر صلح و سازش پرونده‌های مهم در سال 1403 تأکید کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • جبلی: پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیستیم
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است