Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوران درخشنده گفت: در فضای مجازی انگار همه چیز از دست رفته و هیچ راهی برای جلوگیری وضعیت وجود ندارد. ما نیازمند آن هستیم که آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم و این حل کردن با گفت‌و‌گو و برنامه صحیح امکان‌پذیر است.

پوران درخشنده درخصوص آخرین وضعیت انتخاب بازیگران فیلم سینمایی هیس پسرها گریه نمی کنند گفت: هنوز هیچ کدام از بازیگران فیلم قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر منتظر جواب شهاب حسینی برای حضور در این فیلم هستم اما هنوز حسینی به علت اینکه در سفر است جواب قطعی نداده است.

پیشنهاد بازی به شهاب حسینی برای هیس پسرها گریه نمی کنند 

شما فکر کنید هنوز پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی هیس پسرها گریه نمی کنند به گوش شهاب حسینی نرسیده است. تا آنجایی که من می دانم حسینی در حال حاضر مشغول یک فیلم شب است. فعلاً با وی در تماسم تا به محض اینکه از سفر برگشت برای مذاکرات نهایی به گفت و گو بنشینیم.

کارگردان "زیر سقف دودی" درباره انتخاب سایر بازیگران فیلم جدید خود اضافه کرد: گزینه اول من شهاب حسینی است و می خواهم در صورت قطعی شدن وی به سایر بازیگران فکر کنم. البته گزینه هایی در ذهن دارم اما همه چیز به جواب حسینی مرتبط است. به امید خدا اگر همه چیز درست پیش برود مهر ماه فیلم را کلید می زنم.

وضعیت کنونی فضای مجازی  وحشتناک است

این کارگردان سینما وضعیت کنونی فضای مجازی را وحشتناک خواند و تصریح کرد: از نظر من وضعیت حال حاضر فضای مجازی وحشتناک و ناراحت کننده است. از نظر من فضای مجازی نیاز به فرهنگ سازی و تربیت درست است و نقد کورکورانه فضای مجازی جواب عکس داده است.

درخشنده در همین راستا خاطرنشان کرد: در فضای مجازی انگار همه چیز از دست رفته و هیچ راهی برای جلوگیری وضعیت وجود ندارد. ما نیازمند آن هستیم که آسیب های اجتماعی همچون مشکلات فضای مجازی را حل کنیم و این حل کردن با گفت و گو و برنامه صحیح امکان پذیر است./میزان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد

هرچند وقت یک‌بار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از ۱۴ دی ۱۴۰۱ که ترانه علیدوستی با قرار وثیقه آزاد شد، دیگر کمتر مثل سابق با جنجال سر زبان‌ها بود، تا اینکه این اواخر نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی بدون اینکه نامی از بیماری دخترش ببرد، گفت که ترانه به بیماری سختی مبتلا شده، که اکنون حالش خوب است. او بدون اینکه نامی از بیماری ببرد، گفت: منشا بیماری دخترش مشخص نیست.

چند روز بعد تصاویری از ترانه علیدوستی و ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد، که مشخص شد این تصاویر متعلق به بستری شدن الناز شاکردوست است، که چند سال پیش سر صحنه فیلمبرداری دچار حادثه شده بود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!