Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوران ریاست «ضیاء الله اعزازی» در مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از تیرماه امسال به پایان رسیده، اما نمایندگان استان هم‌چنان برای انتخاب رئیس مجمع نمایندگان استان به توافق نرسیده‌اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حواشی مربوط به انتخابات مجمع نمایندگان استان، گفت: علت انتخاب نشدن رئیس مجمع نمایندگان، اختلاف نظر برای تصاحب کرسی ریاست است، به طوری‌که حدود 6 نفر کاندیدا وجود داشته که هیچ کدام راضی به کنار کشیدن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شهاب‌الدین بی‌مقدار» با بیان این‌که پس از تیرماه امسال‌ جلسه‌ای بین نمایندگان استان جهت انتخاب رئیس مجمع تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: این‌که در این مدت جلسه‌ای میان نمایندگان استان جهت بررسی وضعیت موجود استان و ارائه راهکار برای رفع مشکلات برگزار نشده است، یک ایراد بزرگی بوده که در شان نمایندگان آذربایجان‌شرقی نیست. 

وی با اشاره به ضرورت وحدت و تعامل بین اعضا، افزود: در نخستین دوره مجمع نمایندگان استان بسیار فعال بوده، اما در دومین دوره روند عملکرد مجمع کند شد و در این دوره نیز تاکنون جلسه‌ای برای رأی‌گیری برگزار نشده است. 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: انتخاب شدن به‌عنوان هیئت رئیسه مجمع نمانیدگان استان هیچ گونه مزایایی ندارد، از این‌رو امید است به طور سریع نمایندگان استان به اجماع رسیده و ریاست‌طلبی را کنار بگذارند. 

بی‌مقدار تصریح کرد: شمار اندکی از نمایندگان استان به فکر گردشگری و رویداد تبریز 2018 هستند و انتخاب نشدن رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی هیچ گونه تأثیری در راستای به نتیجه نرسیدن این رویداد ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مجلس شورای اسلامی منطقه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی