Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@15:38:25 GMT

۳۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۴۶۲۳

۳۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی گیلان از افتتاح ۳۱ واحد مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی گیلان امروز ‌(۱۰ شهریور) همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمدرضا پارسی، مدیرکل بهزیستی گیلان امروز (۱۰ شهریور) در حاشیه مراسم افتتاح همزمان مسکن مددجویی و معلولین بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس اظهارکرد: امروز یک هزار و ۵۷۳ واحد مسکن مددجویی و معلولین به صورت ویدئو کنفرانس توسط سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران کل بهزیستی سراسر کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۱ واحد مسکن مربوط به مددجویان و معلولان بهزیستی گیلان است که هفت واحد ویژه خانواده‌های دارای دو عضو معلول می‌باشد.
 

پارسی با بیان اینکه در مجموع ۲۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت این واحدهای مسکونی پرداخت شد اذعان کرد: برای هر واحد ویژه چند معلولیتی ۱۸ ملیون تومان و واحد مددجویی ۶ میلیون تومان پرداخت شد.

 

وی با اشاره به تسهیلات ۵۵۸ میلیون تومانی کم بهره برای احداث این واحدها تصریح کرد: با سهم ۴۸۵ میلیون تومانی آورده و کمک خیرین، در مجموع جهت ساخت این واحدها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، هر واحد ۴۲ میلیون تومان، هزینه شد.

 

پارسی با اشاره به افتتاح ۳۲ واحد مسکونی طی هفته بهزیستی در گیلان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال در مجموع ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استیضاح استان همدان اردبیل غدیر خم حسن روحانی مقام معظم رهبری سوال از رییس جمهور مسکن مددجویی در گیلان معلولان گیلانی بهزیستی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، مصادف با ۲۷ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۶ می ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:

هنگام اذانِ صبــحِ امروز ســاعت ۳ و ۳۳ دقیقه 

طلوعِ آفتابِ امروز ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه 

اذانِ ظهـــر امروز ساعت ۱۲ و ۸ دقیقه

اذان مغرب امروز ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه 

و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۱۹ دقیقه 

دیگر خبرها

  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳