Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@09:03:25 GMT

فردا، روز محاکمه مشایی، بقایی و جوانفکر است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۴۶۹۰

فردا، روز محاکمه مشایی، بقایی و جوانفکر است

اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی و علی اکبر جوانفکر فردا یکشنبه در دادگاه های انقلاب و کارکنان دولت محاکمه می شوند.

خبر سیاسی/ درحالی دومین جلسه علنی محاکمه اسفندیار رحیم مشایی در شعبه اول دادگاه انقلاب به ریاست قاضی غضنفرآبادی برگزار می شود که از علی اکبر جوانفکر هم خواسته شده در این جلسه حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانفکر به دلیل مشایعت مشایی در به آتش کشیدن حکم دادگاه بقایی در مقابل سفارت انگلیس به دادگاه احضار شده است.

حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم هم با وجود برگزاری دو دادگاه بدوی و تجدیدنظر برای او و محکوم شدن به ١٣ سال حبس، دوباره به دادگاه فراخوانده شده است.

بقایی به دلیل اظهارات مرداد امسال علیه مسئولان حین بازگشت به اوین پس از پایان دوره مرخصی درمانی، مجددا به دادگاه احضار و پرونده جدیدی برای او تشکیل شد.

اسفندیار رحیم مشایی که در جلسه قبل در روز سوم شهریورماه که وکلایش برای دفاع حضور نداشتند و خود هم قصد شرکت در دادگاه را نداشت، مجددا در نامه ای اعلام کرد جلسات را به رسمیت نمی شناسد و قصد حضور در دادگاه را ندارد مگر اینکه او را به اجبار از زندان به دادگاه انقلاب منتقل کنند.

البته جوانفکر هم اعلام کرد که خود و وکیل مدافعش هیچ کدام در دادگاه حضور نخواهند یافت زیرا او ادعا می کند کیفرخواست برای او ارسال نشده و دادگاه باید در حضور رسانه های آزاد برگزار شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود

طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند.درنهایت تیم حقوقی آفریقای جنوبی با استدلال قوی جنایت نسل‌کشی توسط اسرائیل را ثابت کرد و توانست این رژیم را در دادگاه لاهه محکوم کند.حالا پس از گذشت حدود سه ماه از صدور این حکم علیه اسرائیل، زمزمه‌هایی از صدور حکمی جدید برای بازداشت سران این رژیم ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟