Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان  گفت: دانش‌آموزان برتر گیلانی در جشنواره‌های ملی در اجلاسیه سوم کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تقدیر می‌شوند. ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ استانها گیلان نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یاسر تقوی ظهر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: همزمان با برگزاری سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از دانش‌آموزان گیلانی برتر در جشنواره‌های ملی تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان با اشاره به اینکه این اجلاسیه دوشنبه 12 شهریورماه لغایت پنجشنبه 22 شهریورماه 97 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود تصریح کرد: در این اجلاسیه از دانش‌آموزان گیلانی که در جشنواره‌های ملی حائز رتبه برتر شدند تقدیر می‌شود.

تقوی با تاکید بر اینکه داوری دهمین دوره جشنواره "مداد کم رنگ" به اتمام رسید خاطرنشان کرد: با اتمام این داوری در بخش انفرادی برادران، محمدرضا میرسرایی از صومعه‌سرا رتبه‌ سوم در بخش‌های اینفوگرافیک و شعر و رتبه دوم در بخش طنز را کسب کرد.

وی با بیان اینکه محمد جواد اکبری از صومعه سرا در بخش کاریکاتور رتبه اول را کسب کرده و در بخش سرمقاله و یادداشت، حائز رتبه شایسته تقدیر شد تاکید کرد: محمد علی مرادی از رشت رتبه دوم بخش متن ادبی این جشنواره را از آن خود کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان با اشاره به اینکه در بخش انفرادی خواهران این جشنواره زهرا تقی‌زاده از رشت رتبه سوم بخش اینفوگرافیک کسب کرد گفت: نوریه گیتی‌بین از رشت رتبه دوم بخش شعر و طاهره مهدوی از رشت رتبه سوم بخش متن ادبی را کسب کردند.

تقوی خاطرنشان کرد: در بخش گروهی خواهران این جشنواره، انجمن اسلامی دبیرستان بنت الهدی شهرستان رضوانشهر و انجمن اسلامی دبیرستان اردشیری شهرستان رشت در بخش نشریه تک برگی حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان گفت: تشکیل کارگروه‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان قرارگاه ملی، تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید قرارگاه ملی، تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور 97 دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی از برنامه‌های این اجلاسیه است.

 وی خاطرنشان کرد: انتخابات اعضای دانش‌آموزی شورای مرکزی، سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، وزیر آموزش و پرورش و حضور چهره‌های ملی از دیگر برنامه‌های سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی است.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان