Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@16:03:43 GMT

ترافیک در خروجی های مازندران به سمت تهران سنگین است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۵۱۱۸

ترافیک در خروجی های مازندران (کندوان و هراز ) به سمت پایتخت، روز شنبه پس از پایان تعطیلات عید غدیر و آخر هفته سنگین است.

رئیس پلیس راه استان مازندران به ایرنا گفت: پس از اتمام تعطیلات از صبح امروز شاهد حجم بالای تردد خودرو ها در جاده های کندوان و هراز به سمت تهران هستیم.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: هم اکنون بار ترافیکی کندوان مسیر شمال به جنوب از شهر مرزن آباد تا دهانه شمال تونل کندوان سنگین است و این شرایط در مسیر جنوب به شمال نیز نیمه سنگین است و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله ترافیک سنگین می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در هراز مسیر شمال به جنوب از وانا تا پلور سنگین است و مسیر جنوب به شمال این محور نیز از پلور تا گزنک سنگین و از گزنک تا وانا نیمه سنگین است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده سوادکوه با وجود پرحجم بودن تردد وسایل نقلیه بدون ترافیک و به صورت روان در حال انجام است.

جاده چالوس و هراز عصر امروز یکطرفه می شود
سرهنگ قدیمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز (شنبه ) تا ساعت 24از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است.
هراز ، سوادکوه و کندوان سه محور اصلی منتهی به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه پایان فصل تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می رود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چالوس هراز تعطیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان